שלום לכולם
אוהב את התחום
- הודעות
- 142
- מעורבות
- 2
- נקודות
- 18
פתח תקווהמאיפה אתה בארץ?
פתח תקווהמאיפה אתה בארץ?
1. אם אתה לא מוצא חשבונית תפנה לחנות שתמצא לפי תאריך קניה וכו'. לא צריך תעודת אחריות עד כמה שאני יודע.
2. סביר שהאחריות היא של יבואן של אודיו ולא של חברה כללית. החנות תפנה אותך אליהם.
3. כמה זמן עבר? לא סביר שיזכו אותך בכסף, אבל הם אחראים לתקן.
4. הבעיה העיקרית היא להראות שיש בעיה. תנגן מוזיקה ותקרב אוזן לטוויטר, אתה לא שומע משם את המצילות של התופים ואת ה טְס טְס של הדיבור? אז הבעיה ברורה וכאמור תפנה לחנות/יבואן. אם הטוויטר עובד, תנסה למצוא מצב שמשתחזר בקלות בו הבעיה הכי ברורה.
אתה מנסה ללמוד שחייה בהתכתבות וזה לא הולך.עדכון: מצמיד את האוזן לטוויטר אחרי שניתקתי את רמקול שמאל
לא שומע כלום ממנו...שום קול לא יוצא..אין לי מושג מאיפה יוצא קול..מהבס? הזייה..
וזה נשמע כל כך רע..
זה כאילו הקול עצור בתוך הקופסא של הרמקול
אתה מנסה ללמוד שחייה בהתכתבות וזה לא הולך.
תביא רמקולים אחרים או שתיקח את הרמקולים לחנות ותעשה "ראש בראש".
זה רק ברמקול הזה? אם כן תחבר אותו במקום הרמקול השני ותראה אם הבעיה נשארת בו.
שלום לך.
עזוב כבר את הכבל. קח את הרמקולים מאיפה שקנית אותם ותחזיר להם לתיקון או להחלפה.