התפתחות טכנולוגיה

  • פותח הנושא פותח הנושא לני
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

לני

חבר משקיען
הודעות
695
מעורבות
275
נקודות
63
אותי זה הצחיק
 

תמונות מצורפות

  • Screenshot_2023-03-20-22-27-37-38_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    Screenshot_2023-03-20-22-27-37-38_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    KB 61.6 · צפיות: 153
אני מסתכל על זה ורואה:
רדיו -> טלויזיה שחור לבן -> טלויזיה צבעונית -> טלויזיה צבעונית עם שלט רחוק -> טלויזיה חכמה עם שלט ונטפליקס -> רדיו

ברצינות, למי יש כח לקום ולגשת אל המערכת כל עשרים דקות כדי להפוך צד או להחליף תקליט?
מצד שני לזקנים זאת אולי הפעילות הגופנית הכי מומלצת...
 
אני יכול להבין את הכיף
ויש הרבה כיף מאחורי תקליט .
אני זוכר כשהייתי נער הייתי מתיישב בחדר עם הרמקולים חסרי השם שהיו לי ופטיפון משולב רדיו וקסטה.
הייתי מתמסר למוסיקה נהנה מכל רגע.
אפילו מלקום מהמיטה ולהחליף צד.

היום אני מוצא את עצמי כל הזמן מתרוצץ אחרי הילדים , שיעורי בית מבחנים ניקיונות אוכל ועוד ניקיונות וברקע תוכניות ילדים ובערב חדשות שאשתי חייבת .

נקודות האושר הם בדרך לעבודה.

לוקח אנטי מירמורון וממשיך לסדר את הבית ;)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור