התנתקות hdmi

  • פותח הנושא פותח הנושא אלעד 6336
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אלעד 6336

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
1
שלום
יש טלויזית sony 4k וממיר ultra של yes, מדי פעם לא ברור לי למה, יש התנתקות של הממיר, כלומר פתאום מסך שחור וחזרה לעבודה רציפה
אינני זוכר אם הבעיה היתה בממיר הקודם של yes.
מה לדעתכם הבעיה ואיך אפשר לפתור אותה
תודה
 

לנסות כבל אחר.
לשדרג firmware
אם לא עוזר, לפנות למעבדה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור