התלבטות קשה בקניית מסך לד

  • פותח הנושא פותח הנושא alicenir
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

alicenir

חבר משקיען
הודעות
914
מעורבות
172
נקודות
43
שלום,

החלטתי ללכת על מסך לד של סמסונג ES7500 או ES8000 בגודל 46(הבדלים מינוריים).
אני קורא ברשת שיש כל מיני תופעות WHITE BLEADING על המסכים האלה. מישהו נתקל בזה? או שזו תופעה נפוצה במסכי לד מהסוג הדק SLIM.

תודה מראש,
ניר
 

טוב....אני רואה שאף אחד לא מגיב,כנראה מכיוון ששואלים את השאלות האלה כל יום ובטח נמאס לענות להם :)
בכל אופן החלטתי בסוף ללכת על פלזמה PANASONIC 50GT50

ביי
 
תתחדש ותהנה...
מסכי לד דקים, אכן עלולים להיות רגישים לזליגות אור, זה משתנה בין מסך למסך גם בין מסכים מאותו הדגם.
 
הבחירה בפנסוניק טובה.

לא כי הוא בהכרח טוב יותר אלא כי הלכת עם לב שלם ושקט.
שזה לדעתי שווה כל השקעה :)

תתחדש.
 

הוזמנה הטלוויזיה....
שקופיות ההרצה כבר מוכנות, שמתי אותם גם כ-SCREEN SAVER ב-XBMC, שלא יהיה הפתעות.
האם מספיק 100 שעות סה"כ להרצה והאם הם צריכים להיות רצופות, זאת אומרת לא לכבות את הטלוויזיה כמה ימים טובים, או שזה מוגזם ואפשר להריץ כל יום 9 שעות עד שכולם חוזרים מהלימודים / עבודה ולראות רגיל טלוויזיה?
 
יום חמישי הקרוב התקנה...:כל-הכבוד:
 
מזל וברכה, ה-GT50 מותקנת ועכשיו התחלתי לעשות "הרצה", אי אפשר לעלות בהרצה את הקסטל.....:)
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור