התלבטות קשה בין שני מסכי LCD

  • פותח הנושא פותח הנושא RoISRAEL
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

RoISRAEL

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
מבקש עצה לגבי ההתלבטות שלי בין מסך LG4260FR סקרלט
לבין סמסונג LA40A610
לא מצליח להחליט בין שניהם על אף שהסמסונג נשמע יותר יעיל וטוב
ממש מתלבט אודה לכם על תשובה מהירה

תודה רבה לעוזרים
 

עוד לא...אני נוסע היום ל-big box ברמת גן...אבל עדיין מחפש המלצות ולסמסונג הנ"ל לא מצאתי שום חוות דעת באינטרנט ולכן יש לי התלבטות לגביו כי יש לו נתונים מרשימים..ועדיין מחפש פה דעות והמלצות..
 
שני הדגמים טובים למדי, בהחלט ממליץ גם להשוות אותם במציאות - מחוברים אל ממיר YES או הוט ולא רק בסרטי HD
 

לאחר ביקור ב BIGBOX

תודה רבה על העזרה

האמת התאכזבתי קשות מהתמונה בממיר יס מה lcd של סמסונג
בתצוגה היו 5 דגמים 450 550 610 וה650 היקרה ביותר אותו שידור אותם כיוונים וחוץ מה650 שעוד אכשהו נראה טוב+ שלושת הדגמים האחרים היו אכזבה רבתי
הסקרלט 42 והשארפ היחידות שנראו איכשהו טוב..גם לא נכבשתי
לכן נשארה הדילמה
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:
תראה ה: A610 הוא דגם ביניים.
תבדוקמה מחיר דגם ה: A650 שהוא סוף !!!
במידה ולא יקר משמעותית ממליץ בחום..
לי יש את ה: 46" מחובר לממיר HD של HOT ן PST3
חבל על הזמן.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור