התלבטות קשה בין שלושה מסכים: D6000/C7000/PFL8605

  • פותח הנושא פותח הנושא mottiba
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

mottiba

חבר אתר
הודעות
22
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב,

ההתלבטות שלי מאוד קשה בין שלושת המסכים הללו.
שלושת המסכים הללו בגודל 46" באותו טווח המחירים שאני מעוניין (6500-7000),
וזה מקשה על הבחירה שלי פי כמה וכמה - מה עוד שבדקתי השוואות בכמה וכמה אתרים כגון:

http://www.televisioninfo.com/
[URL="http://www.digitalversus.com/"]http://www.digitalversus.com

י
ש[/URL] לי כמה שאלות:
איזה סוג משקף צריך לכל סוג טלויזיה?
האם דגם ישן יותר בהכרח פחות טוב יהיה ? (C7000?)
למישהו יש נסיון עם אחד מהדגמים הנ"ל?

תודה מראש, מוטי
 

שאלה איפה מצאתה את D6000 בפחות מ8 אלף שקל?
הטלוזיה המוצלחת ביותר פה היא כמובן C7000 שמציגה איכות מציוניות בכול התכנים אבל סובלת מזליגות אור עננות ואי אחדשות כוויול נכון מוריד תתופעה כמעת לגמרי הפליפיס 8705 הוא מסך מציון ואכותי שנותן תמורה מציוניות לכסף ועולה 7200 קל לגודל 46 הוא מציון ב2D וגם ב3D אחד המסכים המציוניום ב3D שיש כיום אין הרבה כפליות אין בעיה של זווית קצרה קיוצר תענוג בהצלחה
 
ראשית , המחיר יוצא כך עקב קניה מרוכזת של מוצרי חשמל, לכן יוצא זול יותר.
אך האם אין שיפור באיכויות בסידרה D לעומת סדרה C?
ובאיזה סוג משקף משתמש הפילפס? אקטיבי או פאסיבי?
 
יש שיפור בסדרות D על סדרות C בעיקר בפקצרים ובדפדפן איכות בתמונה יש גם יותר עומק יותר תחושה תלת מימדית יותר שחור משקפים קלות על טכנלוגיה RI יש SMERT TV
הפליפיס משתמש באטיבי והתלת מימיד הוא תלת מימיד אחד הטובים שפגשתי תענוג^
 

ומה המחיר של משקפיים של סמסונג - דגם הRI?
 
אני משער שהמשקפים יעלו 500 שקל לזוג אבל יש כולמי גרסאות
 
סידרה D - משקפיים עולות 40$ אמריקאי למשקף מדגם 3100, מאיבי (הזמנתי השבוע שלושה) עם דואר עד הבית תוך שלושה ימים.
ה D6000 פחות מוצלח מה C7000. ה D6400 בניגוד לקודמו ה200 הרץ הוא 400 הרץ עם מסגרת דקה יותר (בדומה ל D7000) למרות הפרשי המחיר הלא קטנים התמונה בו טובה משמעותית.
רק הD6600 ומעלה מגיעה עם דפדפן אינטרנט (דפוק ומיותר).
לפיליפס לא הצלחתי להתחבר, לא באיכות התמונה ולא לעיצוב.
 

בכל מקרה, קראתי והמליצו לי שלטווח מחיר+מרחק הצפייה שיש לי בסלון מומלץ ה51D550.

למישהו יש נסיון- המלצות בבקשה?
 
D550 סובל מהשתקפיות חמרות והאיכות משנה שעברה בקושי השתפרה....
סדרה D6000 היא הסדרה הנמוהכה ביותר של סמסונג בתלת מימיד וגם מציע תאיכות הכי פחות טובה....
עם תמעונין במסך אכותי אז זה כבר D6400 שמציע איכות תמונה פנסטסטית ונמכר ב10 אלף שקל עם תלא מעונין להשקיע סכום כזה אז C750 של סמסונג יתן לך תמורה נפלא ואיכות משובחת בכול הממדים עם מענין אותך דקות ועיצוב תראה את C7000
 
לא בטווח מחירים שלי,
וחוץ מזה מרחק הצפיה מהסלון הוא בערך 3.5-4 מטרים, 46 אינץ' לא יעניק לי חווית צפפיה..
לכן 51" יענה על כל הדרישות - וזו הטלויזיה היחידה ששעושה את זה.
בכל מקרה, הסלון שלי לא מואר בכלל, ובטח שאני לא נמצא לידו בשעות היום..
 

למרחק הזה גם לא יתאים 51 היתי שם בו לפחות 65.....
טוב אבל זה אני...
עם זה ככה אין השתקפיות אין בעיות של צפייה באור אז הטלוזיה שעונה על דרישותך היא סמסונג D550
עולה 6000 אלף שקל מביוא רשימי סמלין 3 שנות אחראיות ותמקבל משקף מתנה
 
חח,
תמצא לי 65" בטווח מחירים הזה, אני קונה עכשיו :)
 
חח^_^
אני ציפתי ב65 ממרחק 2.5 מטר וזה בול אני פשוט אוהב גדול וכמה שיותר אכותי המסך שהיתי רוצה בבביתי עם לא היתה מגבלת תקציב הוא טושיבה ZX900 גודל 65 המסך הטוב בעולם שעולה 6000 אלף דולר בחול ובארץ לגודל 55 כ.35 אלף שקל
קיוצר תקנה את D550 ב51 מסך מציון ותתחיל להנות בהצלחה
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור