פלזמה התלבטות קשה בבחירת פלזמה 42"

  • פותח הנושא פותח הנושא czgamh
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

czgamh

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם. אני מתלבט בין שני דגמי הפלזמה 42 הבאים: Panasonic PV8, LG PG100. שניהם באותו סדר גודל של מחיר 4000שח. אני יודע שאתם מאוד ממליצים כאן על ה PV8 אולם ל LG יש לדעתי כמה יתרונות שקשה להתעלם מהם כמו חיבורי SCART, אחריות 3 שנים ע"י היבואן הרשמי, 100HZ.
נא להמליץ ואם אפשר הסבר קטן להמלצתכם.
חג שמח!
 

האם ראית את שני המסכים במציאות, בתכני SD וגם HD ?
 
ראיתי בשידור SD בלבד ולא שמתי לב להבדלים משמעותיים.
אז מה לדעתך עדיף, ה PANASONIC המומלצת בכל מקום או ה LG עם היתרונות שציינתי בהודעה המקורית?
 
כן, בשידור SD

ולא ראיתי הבדל משמעותי.
לכן אני חוזר לשאלה הראשונה, מה לדעתך עדיף? ה PANASONIC מאוד מומלצת אך ל LG יש את היתרונות שציינתי... מתלבט קשה
 

מי המליץ לך על הפנסוניק? שאל אותו (אני לא ראיתי שליאור המליץ על דגם מסוים).
כמו כן אם לדגם מסוים יש יתרונות לדעתך שלא ניתן להתעלם מהם אז מה השאלה כאן.
 
מה אתה חושב?

או יותר נכון, על איזו מהן אתה הייתה ממליץ?
אני מעוניין לקנות עוד היום ולכן קצת לחוץ על תשובה כנה.

תודה
 
100hz קיים גם בפנסוניק PV80, אולי גם ב- PV8.
סקארט מוסיף משהו, אבל אם לא הבחנת בהבדל גדול בשידורי SD אז אין ממש יתרון.
 

או יותר נכון, על איזו מהן אתה הייתה ממליץ?
אני מעוניין לקנות עוד היום ולכן קצת לחוץ על תשובה כנה.

תודה

לא ראיתי את ה LG כך שאני לא יודע
 
אישית מעדיף פנסוניק בגלל שם החברה ובגלל מקוריות (מיוצרת ביפן)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור