התלבטות קנייה - LCD 37 סוני, סמסונג או LG

  • פותח הנושא פותח הנושא אריאלכ
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אריאלכ

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם

החלטה נפלה ואני רוצה לרכוש מסך LCD בגודל 37 אינץ' (מתאים לגודל הסלון).
התקציב הוא כ-6000 ש"ח עם אופציה להוסיף עוד איזו אלפיה אם זה יהיה ממש משתלם.

בדקתי מסכים HD READY מהדגמים הבאים:
1. סוני KDL37P3000
2. מסך LG 37LC2RR
3. מסך סמסונג LA37R81B

כולם בעיקרון בתקציב שלי. אני מנוי הוט. החיבור הטוב ביותר הוא עם HDMI?
על מה מהם אתם ממליצים והאם יש בתקציב זה מסך אחר טוב יותר?

תודה רבה מאד לכל העוזרים והעונים! (Y)
 

שלום,
"בדקתי" זה אומר שראית אותם בחנות, מחוברים אל ממיר HOT ?
אכן החיבור הטוב ביותר הינו HDMI
 
לא. זה אומר שקראתי עליהם קצת והלכתי לראות אותם בחנות. לכן אני צריך עזרה ועצות מאנשים שיש להם ממיר של הוט והמלצה לגבי מסך טוב בתקציב שלי.

תודה
 
מה השימוש העיקרי שלך במסך?
 

שימוש עיקרי הוא צפייה בהוט, בשידורים רגילים, לא הוט HD. מלבד זה חיבור וצפייה ב-DVD.

בשלב מאוחר יותר אולי ארצה לחבר גם לפטופ, אבל כרגע זה פחות רלבנטי.

תודה רבה, אני מעריך את העזרה.
 
לטעמי הסוני הוא הבחירה המועדפת בין המסכים שמנית.
ניתן גם למצוא אותו במחירים אטרקטיביים במכירות האישיות למינהן.
בכל מקרה הדגמים שהזכרת הם יחסית וותיקים ולכולן יש גרסאות חדשות יותר.
(לאו דווקא טובות יותר).
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור