פלזמה התלבטות פלאזמה סמסונג B550 ל פנסוניק X10

  • פותח הנושא פותח הנושא maneger1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

maneger1

חבר אתר
הודעות
46
מעורבות
0
נקודות
0
אחרי התלבטות - נשארו ביישורת הסופית 2 מסכי פלאזמה
סמסונג B550 ופנסוניק X10
אני צופה בעיקר בתכני SD ועם קנית הפלאזמה גם ב YES HD
מרחק הצפיה שלי הוא כ- 3.8 מטר
והסלון מואר בחלון גדול משמאל למסך(יש תריס כמובן)
אבקש את המלצתכם , כמו כן אם יש דגמיים נוספים

התקציב הוא עד 7000 שח
 

למה אין שום הייחסות להודעה. הכוונה למסר בגודל 50
 
לפנסוניק יש כבר דגמים חדשים, X20 / A20, שווה לבדוק אותם גם בתקציב הזה והם משופרים מול ה- X10 בנושא של השתקפויות.
 
ליאור האם צפוי סקירה של הדגמים החדשים של פנסוניק , והאם יש סיכוי למבחן בין C550 החדש לבין A20/X20 של פנסוניק
 

בקרוב תעלה סקירה על דגם אחר של פנסוניק, יקר יותר, לא יודע לומר לגבי הדגמים הללו.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור