O ofermode אוהב את התחום הודעות 141 מעורבות 0 נקודות 16 14/9/11 #1 שלום לכולם. יש לי כרגע 40 אינץ והייתי מעוניין להחליף ל46 המרחק בסלון הוא 2.8 רוב הזמן אני רואה hd האם זה מוגזם גודל כזה למרחק צפייה או שזה ישפר לי את החוויה הקולנועית?
שלום לכולם. יש לי כרגע 40 אינץ והייתי מעוניין להחליף ל46 המרחק בסלון הוא 2.8 רוב הזמן אני רואה hd האם זה מוגזם גודל כזה למרחק צפייה או שזה ישפר לי את החוויה הקולנועית?