התלבטות מסך טלויזיה

  • פותח הנושא פותח הנושא directse
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

directse

אוהב את התחום
הודעות
77
מעורבות
0
נקודות
6
מתלבט בין מסך הייסנס M7000 לבין מסך mu7000 של סמסונג מה יותר טוב בלי שום קשר להפרשי מחיר גודל 65

ההייסנס יש ביקורות טובות באתרים השונים - מי שבחן את המסך, לגבי הסמסונג בינוני
ההייסנס עם גאמוט רחב יותר, LOCAL DIMMING ופאנל 100 הרץ אם אני לא טועה
הסמסונג הפאנל הוא 60 הרץ (או 50)
מה דעתכם
כרגע אני עם סמסונג F6100 גודל 55 אינץ
1. מה הייתם בוחרים - דעתכם
2. האם יש טלויזיות נוספות שהיתם בוחרים
3. האם אני אראה יותר טוב מהF6100 שהיא עם פאנל של 100 הרץ ואני לא יודע איך אני עולה ברמה של הסידרה ויורד באיכות הפאנל
מה שמוזר בכל חנות שהייתי ומוכרת הייסנס אמרו - הייסנס למרות שהמחיר זול יותר, חנויות מתמחות שלא מוכרות הייסנס או שלא בתצוגה כלל אמרו - מרצדס (סמסונג) מול פיאט (הייסנס)

תודה רבה
 

מונה אתה צריך לראות במציאות כי המפרט היבש לא בהכרח משקף מה שתראה בפועל.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור