התלבטות לגבי lcd לחדר שינה

  • פותח הנושא פותח הנושא neilman
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

neilman

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב,

זה זמן מה אני מתלבט לגבי LCD לחדר השינה... מדובר על "32 או "37 כאשר הדגמים ביניהם אהי מתלבט הם ה- Sony KDL32P3000E וה - Philips 32PFL5522D כאשר הסוני עולה בערך 4500 והפיליפס בערך 6000, השאלה היא האם יש ביניהם כזה הבדל ששוה את התוספת במחיר??

אשמח לשמוע חוות דעת, כאשר אני כמובן פתוח להצעות/הערות/הארות בתחום של עד 6000 ש"ח בערך...

תודה
 

האם ראית את המסכים עובדים?
מה אתה מתכנן לראות החדר שינה:
האם אתה מתכנן לחבר לשם מחשב, משחקי מחשב, YES, HOT, DVD או שידורי HD?
מה מרחק הצפיה שלך?

נקודות אלו יעזרו לחברים לתת לך תשובה
 
אני הייתי ממליץ על A450 של סמסונג..
אני התלבטתי קשות בינה לסוני המדוברת ולדעתי בסמסונג רואים יותר טוב.. (אחרי שהתנחלתי בחניות שעות)
את ה 32 של סמסונג אתה יכול להסיג בסביבות ב 4100 וה37 6000 פחות או יותר
 
lcd לחדר שינה

אז ככה....
המרחק הוא בערך 2.5-3 מ', החיבור הוא של הוט ואני מתכנן לראות בעיקר הוט, ו-DVD, כאשר השאיפה היא לחבר מחשב מתישהו, כשיהיה תקציב, אבל כן חשוב לי שתהיה תמיכה ב-NR...
 

כאשר יש תכנון להוסיף מחשב הדגמים שאתה בודק יכולים להיות פתרון טוב - כאמור אתה צריך לבדוק איך הם נראים לך בעיניים שלך (כך תוכל להחליט מה שווה לך) ולראות כמו שאמרת שיש להם תמיכה ב-NR :)
 
תמיכה ב-NR ?

מה זה ? (סליחה על הבורות)

והאים זה קיים בדגם
samsung LA32R81B

בתודה מראש MIKE
 
כאן יש מידע בנושא: חיבור מחשב
אם אני לא טועה, דגם זה תומך בכך.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור