פלזמה התלבטות לגבי פלזמה

  • פותח הנושא פותח הנושא bola
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ערב טוב לכולם. אכן מר כרמי צודק וגם כתבתי זאת כל אחד רואה אחרת לא נתקלתי בצריבות כל שהם וחיברתי את המסך גם למחשב נייד תמונה מדהימה לדעתי. אין בעיה של זוויות צפיה כמובן. ועכשיו לעניין האיכות : בתחנות צרפתיות וגרמניות או MTV התמונה מדהימה בארץ על הפנים. תמונה הנורמלית ביותר זו תמונת אולפן כשיש חדשות.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור