פלזמה התלבטות לגבי פלזמה

  • פותח הנושא פותח הנושא bola
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

bola

חבר אתר
הודעות
47
מעורבות
4
נקודות
8
שלום לכולם אני חדש פה ברצוני לקנות פלזמה 50' הציעו לי פלזמה של LG PQ300R יש למישהו מידע על פלזמה זאת כי אין אפילו בזאפ נאמר לי שזה דגם חדש תודה לעוזרים
 

כן זאת יש רק מידע באתר היצרן וראיתי שבוואלה שופ התחילו למכור אותה
 
מישהו מכיר את LG הזאת שציינתי
 

היא חדשה ורק עכשיו מגיעה לחנויות, כך שכנראה לא תמצא רבים שמכירים אותה.
 
תודה על התשובה ביום ראשון אני מזמין אותה תגובות בהמשך כשתגיע אלי
 

נשמח לשמוע פידבק
 
כמה שילמת עליה?

אני גם מתלבט ודיי מעצבן שדגם חדש מכיל רק 2 HDMI
 
 

חברים קיבלתי את הטלוויזיה צבעים טבעיים אין תלונות אפילו הורדתי דיסק כיול מהאתר פה ובבדיקה שעשיתי הכל היה כבר מכוייל. בהזדמנות זאת תודה לכל האנשים שעוזרים כאן.יש לי הוט וחיברתי אותה סקארט לסקארט 10 אין מילים אין ריצוד תמונה טובה וכמו שליאור מנהל האתר אומר : היופי בעיני המתבונן. שילמתי עליה 7400.
 
PQ300R

גם לי הציעו את הדגם הזה ולא מצאתי ברשת חוות דעת. האם התקנת כבר? הבטחת לעדכן...
 
מתנצל - ראיתי את התגובה.

מבין שאתה ממליץ.
איך המסך מתמודד עם בעיות השתקפות?
 

יש קצת בעיית השתקפות וגם אצלי היא מול חלון מרפסת כפול אבל זה לא היה שיקול בקנייתה אחרי כמה זמן אתה מסתכל בתמונה ולא שם לב להשתקפות וגם אם רוצים לראות סרט ביום אז מקסימום סוגרים את התריס. דבר אחד שכחתי צריך כבל סקארט די מסוכך טוב כדי להחליק את שידור SD של הוט. למען ההגינות דיברתי עם בעל החנות חנות כן,לא רשת חשמל שאני רוצה אותה לנסיון של כמה ימים ואחרי זה אני אחליט .כמובן שהשארתי אותה .
 
האם יצא לך לראות בטלביזיה גם בשידור HD ?
 
לא יצא לי עדיין, אני במשא ומתן עם נציגי הוט
 

האם אחרי שחיברת כבל סקארט רואים שידורי SD משמעותית יותר טוב מאשר ב- LCD?
 
האם נתקלת כבר בצריבות?
 

התלבטות בין PV80 לבין LG PQ300r

החלטתי על פלזמה 50 ואני מתלבט בין הפנסוניק PV80 לבין הדגם החדש של LG, הPQ300r.
פער של 1000 ש"ח בין ההצעות שקיבלתי. אשמח לעזרה מנסיונכם.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור