התלבטות לגבי סטרימר דאק אשמח להכוונה

  • פותח הנושא פותח הנושא ron123123
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ron123123

אוהב את התחום
הודעות
92
מעורבות
6
נקודות
8
אהלן אני מחפש סטרימר דאק לשלב למערכת שיש לי
רמקולים פוקל 1028 בי עם מגבר לקסמן 507זד
מתכנן לקנות בימים הקרובים

כרגע ההתלבטות היא בין audiolab9000n שלפי מה שהצ'אט רושם שהוא מאד מדויק וזה מה שאני מחפש.
לבין aurender a1000 שלפי הבנתי הוא עם צי'פ דאק אחר שפחות מדויק ונוטה יותר לכיוון סאונד חם תלת מימדי.
פתוח להצעות לעוד דגמים כמובן בשמחה...
אם למישהו יש ניסיון עם אחת החברות האלו או המלצה טובה למשהו איכותי ונאמן למקור אשמח מאד .
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור