התלבטות לגבי מסך "37

  • פותח הנושא פותח הנושא ofir_co
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ofir_co

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
0
מדובר במסך לסלון די קטן, מרחק צפייה בערך 2.4 - 2.2 מטר

בבבדיקה בחנויות הדגמים שהכי אהבתי הם

1)LC37AD5E Sharp
2)LG 37LG60UR - סקרלט
3)KDL37S4000E של סוני

הבעיה היא שבחנויות הם היו מחוברות למה שהמוכרים בחרו
וככה אני לא יודע איך באמת יראו בהן בבית

כעיקרון רוב הזמן המסך יהיה מחובר ליס, קצת לקונסולה ps3, וחשוב מאוד שיראו טוב סרטי dvd/blueray - הרמקולים לא ממש חשובים כי יש מערכת שמע 5.1

יש עדיפות לאחד מהמסכים בעניין של מריחות (שלא יהיו בו כלל?) בעיקר בצפיה בכדורגל ובמשחקים של הקונסולה?

ואולי עדיף ללכת על fhd כמו הפילילפס 37PFL7603D ? - היא שווה את הקפיצה במחיר מסביבות ה4000 ל6000?

תודה
 

תבדוק לגבי הטושיבה 37 אינץ לדעתי אחד המסכים... קניתי אותו אחרי הרבה בירורים... המרחק צפיה שלי הוא גם 2.5 מטר והוא מחובר ליס ולps3 באמת שרואים מדהים רק שתדע שהרבה מאוד תלוי בחיווט שאיתם תבחר לחבר!
 
תתעקש לבדוק בחנות את המסכים כשהם מחוברים אל ממיר YES או HOT בצפיה בשידורים רגילים.
 
תבדוק לגבי הטושיבה 37 אינץ לדעתי אחד המסכים... קניתי אותו אחרי הרבה בירורים... המרחק צפיה שלי הוא גם 2.5 מטר והוא מחובר ליס ולps3 באמת שרואים מדהים רק שתדע שהרבה מאוד תלוי בחיווט שאיתם תבחר לחבר!

איזה חיווט מומלץ?

ראיתי את חלקם בממירים רגילים אבל בחיבור לps3 לא יכולתי כי אין בחנות - השאלה היא אם התמונה במשחקים לא ימרחו על מסכים אלו
 

תראה אצלי כל הכבלים הם של monster הממיר מחובר עם כבר 21 פינים ל21 פינים - scart אחלה כבל אומנם עלה לי דיי יקר אבל אני מאוד מרוצה ממנו... הדי וי די מחובר עם כבל component והps3 עם קבל HDMI כולם של מונסטר כמובן באיכות מעולה!
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור