התלבטות והמלצה

  • פותח הנושא פותח הנושא יהודהפ
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

יהודהפ

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
0
חדר כ 4 מטר מהמסך מואר בחלון גדול משמאל .
100% צפיה בטלויזיה לעיתים רחוקות התחברות לדיסקונקי
1 . ההתלבטות בין פלזמה ל LCD
2 . מה שעומד על הפרק והומלץ סקארלט של LG
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3541240,00.html
האם ההשקעה כדאית או בנתונים האלה כדאי להסתפק ב LG30R
הפער כ-3000 ש"ח .
3 . אשמח להמלצה אחרת - תודה
 

פלזמה פנסוניק 50" (עדיף) או 42" משיקולי תקציב.

תתחדש ותהנה.
 
פלזמה כפי שנאמר עדיפה לצפייה בטלוויזייה.

אם 42 אינטש,כדאי להתאמץ ולרכוש את הקורו של פיוניר,לפני שהיא נעלמת מהחנויות.
 
לפי מה שאומרים הסקארלט טלויזיה ברמה גם ראיתי אותה גם הנתונים הפיזים גם התגובות פשוט טלויזיה ברמה גבוה...
אם אתה לוקח 42 אינץ קח את ה סקארלט FHD ואתה תהנה!
 

לפי מה שאומרים הסקארלט טלויזיה ברמה גם ראיתי אותה גם הנתונים הפיזים גם התגובות פשוט טלויזיה ברמה גבוה...
אם אתה לוקח 42 אינץ קח את ה סקארלט FHD ואתה תהנה!

אני לא בטוח שמסך LCD הוא ההמלצה הנכונה עבור שידורי טלויזה (בדרך כלל פלזמה עדיפה בתחום זה)

בקשר ל FHD גם אני לא מסכים: היות ובשידור רגיל המרה ל FHD דורשת זום גדול יותר ל 1080 שורות ולא לזום ל 720 שורות ב HDREADY עבור כל תמונה משידור סטנדרטי שהוא בסביבות ה 400 שורות. כך שיש סיכוי שיראו טוב יותר ב HDREADY.

כמובן שצריך לבדוק כל מסך בצורה ספציפית
 
זה לא תמיד אומר ... יש כל מיני מנוע שיפור תמונה שמשפרות את התמונה מאד... גם אם זה פולל וגם אם לא...
הוא גם שאל בקשר לסקארלט אז עניתי לי שהיא טלויזיה טובה לא אמרתי לו מה יותר טוב LCD או פלאזמה
 
תודה על התשובות

ראיתי מספר מסכים האמת לא הרגשתי ככל הבדל .
כנראה אני לא מספיק רגיש לרמת צבע או זליגה .
מקריאה כאן ובמאמרים שהתפרסמו כאן ונתנו לי הרבה מידע
הבנתי כך .
פלזמה עדיפה לשידורי טלויזיה - אך מאחר ואני לא מרגיש הבדל זה נופל .
מנגד פלזמה בעייתית בתפעול ואינה אמינה מתבלה יותר מהר .
צורכת יותר חשמל - האם זה משמעותי ?
מחממת ומרעישה ?
רוב המכשירים שנמכרים הם LCD
מכאן ההחלטה ללכת על LCD
האם אני טועה ? תודה על כל עזרה .
על איזה מסך פלזמה הייתם ממליצים ברמה של 10000 ש"ח חשוב שתהיה כניסת USB
תודה
 

רוב המכשירים שנמכרים הם LCD בגלל השיווק האגריסיבי פלאזמה לא נופל מLCD כמעט רק בקטע של חיבור מחשב ומכשירים בHDMI .. לי בבית יש פלאזמה של LG ורואים בה באמת טוב...
ממ בקשר להמלצה ראיתי הרבה מקומות שממליצים על Q91 של סמסוג אם אני לא טועה.. תבדוק עליה..
 
כן, אתה טועה.

על הנושא הכי חשוב אתה אומר שאתה לא מרגיש הבדל, אז בשביל מה הדילמה בכלל? לך קנה את המכשיר הכי זול שאתה מוצא וסגור עניין.

פלזמה בעייתית בתפעול ואינה אמינה מתבלה יותר מהר - לא נכון, ה- issue היחיד שעוד אפשר להתייחס אליו הוא צריבה והוא כבר נהפך ל- non-issue בדגמים האחרונים. בטח לא אם אתה צופה בטלויזיה.

צורכת יותר חשמל - לא נכון

מחממת ומרעישה - לא נכון

רוב המכשירים שנמכרים הם LCD - ואם כולם יקפצו מהגג?

אני ממליץ על מסכי הפלאזמה של פנסוניק, היום נותנים value for money נהדר, המסך הכי טוב מתחת לפיוניר במחיר משתלם בהרבה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור