התלבטות האם להביא טלווזויה ארצה מארה"ב

  • פותח הנושא פותח הנושא boazsteif
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

boazsteif

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב,

לאחרונה רכשתי טלוויזיית סמסונג 55 אינץ' מהדגם הבא: UN55ES6003F .
אני מתלבט ו"שובר את הראש" האם טלוויזיה זו תעבוד בארץ.
לפי התמיכה הטכנית של סמסונג הם טוענים שהשידור של הטלווזיה הוא לפי NTSC ואולם עד כמה שידוע לי השידור בארץ הוא PAL. . מה גם שהם טוענים שצריך קונברטור - האם הכוונה לקונבטור לחשמל? או לאופן השידור? יש למישהו מושג לעלויות לדברים האלו והאם אני יכול לרכוש אותם פה בארצות הברית דרך אמאזון או משהו (אם יש דגם ספציפי אשמח לקבלו שאדע מה להזמין)...

אשמח לקבל מענה ותשובה לדעת האם היא תעבוד מהארץ.
אציין שהשימוש בטלוויזיה בארץ יהיה אך ורק לשידוריי הלווין (YES) ולא לשום דבר אחר..

תודה רבה
בועז
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור