התלבטות גדולה גדולה

  • פותח הנושא פותח הנושא amithochman
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

amithochman

חבר אתר
הודעות
39
מעורבות
0
נקודות
0
במכרז האחרון "זכיתי" בשתי טלוויזיות ועלי להחליט איזו מהן לקנות באמת אני בדילמה ממש גדולה.
1. הטלוויוזיה הראשונה היא סקארלט 47 אינטש LG 47LG60
2. הטלוויזה השניה פלזמה 50PG60
ההטלבטות שלי נובעת מתוך העובדה שהסקרלט היא FHD לעומת הפלזמה 50 שהיא HDR פהרשי המחירים שזכיתי בהן לא מאוד משמעותיים(שתיהן בין 7000-8000 ש"ח)
אני ממש בהתלבטות, אשמח לקבל עזה בעניין.
 

מה השימושים שלך, במה אתה הולך לצפות בעיקר?
מה מרחק הישיבה מהמסך?
 
בעיקר טלוויזיה.
יש לי כוונה לעבור לממיר HD לאחר הרכישה.
גם PS3 ייכנס כנראה בקרוב לתמונה ברמה זו או אחרת(לא שימוש גדול מידי)
ראיתי לאחרונה טלויזיה 42 FHD של LG שלא נראתה מי יודע מה בשידורי HOT(בלשון המעטה)שהם לא HD אני מפחד שאותו דבר יקרה לי עם הסקרלט.
מרחק צפיה 4 מטר בערך
 
נערך לאחרונה ב:
חשוב לי גם להוסיף שאני צופה בהרבה ספורט...
 

כנראה שהפלזמה תתאים יותר, לא השוונו את המסכים האחד ליד השני.
 
ליאור אתה תוכל בבקשה לפרט יותר?
מדוע להעדיף את הפלזמה עם רזולוציה נמוכה יותר ע"פ ה LCD?
רק בגלל הגודל?
 
מסך פלזמה מציג שידורי טלויזיה רגילה הרבה יותר טוב ממסך LCD במחיר מקביל
כמו כן ככל שהרזולציה גבוהה יותר המסך צריך לעבוד קשה יותר עבור המרת האות הרגיל לרזולציה הגבהה יותר
 

מצטערשאני חופר בנקודה אבל אם HOT ו YES משדרים ב 1080P ה SCARLET אמורה לתת לי תוצאה טובה יותר בצפייה בתכני ה HD לא?
 
1-במרחק של 4 מטר 50 אינטש זה גדול מידי.
2- אם אתה הולך לעבור לממיר HD כדאי לך את ה: LG.
3-על אחת כמה וכמה אים יחובר סוני FS אתה תהנה מעוד איכול של כונן ה: BLUE RAY.
שמניסיון שלי מעצים את חביית הצפיה בסרטים.
עכשיו תחליט
כמו כן כך בחשבון שטלויזיה לא קונים ל: שנה שנתיים. תחשוב קדימה.
 
1) שני המסכים הם LG ככה שלא ממש הבנתי...(אחד פלזמה 50 והשני LCD 47)
2)יש מצב שזה יהיה גם קצת יותר מ 4 מטר ולכן דווקא מבחינת הגודל אני נוטה ל 50
מה שיותר מעניין אותי זה עד כמה ל FHD תהיה השפעה מול הHDR בשידורי YES
האם אני אבחין בהבדל באופן משמועתי?
מישהו פה דיבר על היתרון של הפלזמה מבחינת טלוויזיה אפשר עוד פירוט בעניין?
אני משום מה נוטה לכיוון של ה 47 בגלל ה FHD אני מקווה שזה לא יפיל אותי בשידורי טלוויזיה רגילים.
 

1. הוא התכוון ל-LCD.
2. ל-FHD אין יתרון ממשי על HDR. המצב הוא הפוך. YES ו HOT משדרים שידורים באיכות נמוכה הנקראים SD. כמה שרזולוצית המסך רחוקה יותר מהמקור(yes או hot) ככה מעבד המסך צריך להיות טוב על מנת להציג תמונה טובה יותר. דבר זה אינו אומר בהכרח שבHDR תהייה תמונה טובה יותר. אם מעבד התמונה במסך FHD טוב בהרבה ממעבד התמונה במסך HDR המצב יכול להיות הפוך. נהוג להגיד שכאשר יש 2 מסכים באותה קטגוריית מחיר פלאזמה ו-lcd הפלאזמה(בגלל הרזולוציה הקרובה למקור) תהייה טובה יותר בשידורי טלויזיה רגילים וה-lcd(בגלל הרזולוציה) תהייה טובה יותר בשידורי באיכות גבוהה(hd, sp3 סרטי בלוריי וכו'..).
ישנם עוד מאפיינים הקשורים כמו ניגודיות, צבעים, עומק שחור וכו'...
לכן זה גם לא בהכרח נכון לכן תמיד מומלץ לראות את שתי המסכים בעיניים.
 
את כל הרציונל מאחורי ניגודיות הצבעים ועומק השחור אני מכיר ולכן מעדיף פלזמה באופן עקרוני(ולזה יש להוסיף את רצב הריענון שלמרות השיפור זה עדין לא אותו דבר במשחק כדורסל מהיר...)
ע"פ מש שאני מבין ומה שקראתי בכתבות של ליאור גם HOT וגם YES משדרות ב 1080P שזה FHD בעצם... אני לא מבין מזתאמרת SD?
ויש לי עוד שאלה בבקשה: נחשפתי לא אחת למסכי הפלזמה של פנסוניק ופיוניר שהיו מדהימים כמעט ללא יוצא מהכלל מה עם LG בתחום הפלזמה? יש משהו שאני צריך לדעת?
תודה על כל העזרה עד עכשיו...
 
אני גם התלבטתי רבות אם ללכת על LCD או פלזמה,אחרי כמה וכמה בדיקות לא היה לי
ספק שפלזמה מציגה תמונה עדיפה יותר {בשידורי טלוויזיה} לעומת LCD.
{אפילו בבדיקה שידורי HD דרך יס}

על מרחק של 4 מטר לא הייתי מתפשר על פחות מ 50 אינטש.
 

עד מחר אני צריך לקבל החלטה...
אמנם פלזמה עדיפה בשידורי טלוויזיה זה אני יודע ומסכים אבל עדין קשה לי לוותר על ה FHD של ה LCD, הסקארלט היא באיכות טובה יחסית ל LCD ואין סיבה שהאיכות ב שידורי טלוויזיה לא תהיה טובה בעיקר אם אני הולך על ממיר HD.
אני גם עדין לא מביןמזה שידורי SD מה זה לא 1080P לא ל FHD?
אני פשוט חייב לקבל החלטה...
 
השידורים של הוט או יס הם באיכות SD כלומר PAL שזה 576i
יש חבילות ערוצי HD בתשלום נפרד שכוללות נכון להיום 5-6 ערוצים וזה באיכות 1080i
 
פלמה או LCD

שלום amithochman
גם אני נמצא באותה התלבטות, מדוע לקנות פלזמה HDR כאשר יש LCD שהוא FHD.
גם אני ראיתי ששידורי טלויזיה נראים הרבה יותר טוב בפלזמה ,
עד אשר ראיתי והשוויתי מסך LCD של פיליפס "42 מדגם 9603 לפלזמה של פיוניר או פנסוניק.
נכון הוא יקר .... אבל רואים את שידורי הטלויזיה ממש טוב !!!!
אם אתה חושב על חיבור המסך ל Yes HD או ל PS3 שווה לך לחשוב פעמיים האם להשאר עם פלזמה שהיא לא FHD
--- פשוט מעבד התמונה בפיליפס עושה את העבודה, ועושה אותה מעולה. ---
באם המחיר לא חורג מתקציבך כדאי לך לבדוק את הנושא.

חג שמח ובהצלחה
 

נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור