התלבטות ברכישת פלזמה

  • פותח הנושא פותח הנושא arikel
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

arikel

אוהב את התחום
הודעות
133
מעורבות
0
נקודות
16
בדקתי את הדגם lg pg200r ודגם 42a410\450 סמסונג
בסמסונג התמונה הייתה חדה ונקייה בשידור ביס ערןץ 12 שידור רגיל
באל.גי באותו ערוץ גם. התמונה הייתה מרוחה קצת בתווי פנים במיוחד בשידור חדשות ערוץ 2 במיוחד תווי הפנים של מגיש החדשות.
מה אתם אומרים?ושל מי השרות יותר טוב?
והאם כדאי לקנות את 42a450 למרות ההבדל של יותר כניסה 1 של hdmi
100 הרץ ניגודיות דינמית 1:1.000.000
הבדל של 1000ש"ח.
מרחק צפייה 3 מטר האם 42 לא גדול מדי?
 

נערך לאחרונה ב:
לטעמי האישי, 42" מתאים מאוד ל-3 מטר (מתרגלים מהר מאוד לגודל...).
קשה לומר במדויק מה הסיבה לשינויים שראית, יכול להיות שכל מסך נמצא על מצב וידאו ועיבוד אחר, בלי לבדוק אותם בתנאים זהים וכיול מתאים אי אפשר יהיה לשפוט במדויק.
בכל מקרה, שני הדגמים שייכים לחברות מכובדות ואם אהבת אחד מהם אז לך על זה.

לגבי ההבדלים בין שתי הפלזמות של סמסונג, אתה צריך להתבונן בשני המסכים, אם ההבדל באיכות התמונה בולט לעיניך אז כנראה ששוה את ההפרש.
 
התלבטות בבחירת פלזמה

יש לציין שבשני חניות באלגי ראו אותו דבר יכול להיות שיש קשר במתיחת תמונה והתאמתו למסך כי לפי הבנתי בסמסונג הוא יותר מתוחכם wide zoom הגדלת תמונה מעבר ליחס 4:3
באלגי יש מנגון 14:9.
מה הבדל?ועוד שאלה יש לי ממיר של יס 3100s השני אפור עם שני חיבורי סקארט
האם אחד מהם תומך בקומפונט עם כבל מתאים.
 
הממירים לא תומכים בקומפוננט, עוד על הנושא כאן: חיבור ממיר לטלוויזיה

לא כל כך הבנתי "באלגי ראו אותו דבר"
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור