התלבטות בקנית טלויזיה סמסונג או טושיבה

  • פותח הנושא פותח הנושא yaakov63
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yaakov63

אוהב את התחום
הודעות
61
מעורבות
0
נקודות
6
בוקר טוב!
אני מתלבט בקנית טלויזיה ,לאחר שחקרתי ודרשתי .ולאחר שחבר המליץ לי על טושיבה וסמסונג,מצאתי דגם של סמסונג ודגם של טושיבה.ההתלבטות שלי בבחירת הדגם של סמסונג הזה:UA40H5100.40 אינט'ש לבין הדגם של טושיבה הזה:40S2500,הדגם הזה של טושיבה הוא דגם חדש בשוק,ואגב בחברת ניופאן שהיא מייבאת טלויזיות ובין היתר את טושיבה,הם מוכרים טלפונית ושולחים את הטלויזיה עד לבית.אשמח .שאלתי היא,מה כדאי לי לרכוש דגם סמסונג או של טושיבה?מדובר ב40 אינט'ש,שאלה נוספת,האם כדאי לרכוש טלפונית מחברת ניופאן?
 

מה הדרישות שלך מטלוויזיה? ממליץ לך לראות אותן קודם כל בחנות לפני רכישה.
 
בוקר טוב ליאור!
א.עד לפני שבוע הייתה לי טלויזיה 39 אינט'ש של מאג והתקלקלה.השימוש שלי היה בעיקר למחשב ,וצפיה בטלויזיה דרך ממיר של עידן מונח בצד ללא שימוש,
ב.זהו שחשבתי לגשת לחנות ששם יש את 2 הדגמים שציינתי,בעולם הקולנוע יש להם.
ג.הדגם של סמסונג נשמש מפתה ואפשר להגדיר את הדגם עם המון אופציות,והדגם של טושיבה נראה כאילו פשוט,המחירים :טושיבה דרך ניופאן ברכישה טלפונית 1790 ש'ח,ובמחסני חשמל ועולם הקולנוע עוד 60 ש'ח לטושיבה.מחיר של סמסונג בעולם הקולנוע הוא:2190ש'ח
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור