התלבטות בקניית טלוויזיה לסלון

  • פותח הנושא פותח הנושא llllll
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

llllll

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,
ברצוני לקנות טלוויזיה לסלון, מרחק הצפייה הוא כ-4 מטר ויש לא מעט אור מהצד. ממה שראיתי בשידורי כבלים איכות הפלסמה טובה משמעותית מ-lcd, כל שכן בגדלים של 40 אינטש ומעלה, יחד עם זאת בדגם פלסמה של סמסונג ההשתקפות שראיתי הייתה מטורפת. האם כדאי לי lcd או פלסמה, והאם 50 אינטש יהיה גדול מדי?

כמו כן, מה דעתכם על הפלסמה panasonic pv80?
 

בטוח שה lcd
מה השימוש שלך?
 
למה ה-lcd? הוא לא מוריד מהאיכות של השידור בכבלים?
עיקר הצפייה היא דרך HOT בערוצים הישראליים.
הטלוויזיה גם תהיה לפחות 42'
 
אתה יכול לקנות 50" פלזמה למרחק שלך
לגבי האור מהצד אתה יכול לסגור מעט את התריסים
יש דגם חדש שמחליף את ה-PV80 .
הדגם החדש הוא X10.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור