LCD התלבטות בעניין רכישת מסך לסלון

  • פותח הנושא פותח הנושא michal33
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

michal33

חבר אתר
הודעות
20
מעורבות
0
נקודות
1
שלום,

מרחק הצפיה הוא בין 3.5 ל- 4 מטר. איזה גודל מסך מומלץ?
(רוב הצפיה היא בשידורי SD ו- DVD).

ראיתי מסך של סמסונג מסדרה B550 שהתמונה תפסה את כל המסך בלי להרחיב את הדמויות, כאשר במסכים האחרים היו שני פסים שחורים מעל ומתחת לתמונה. לדברי המוכר זה בזכות המעבד החדש.

ראיתי שיש דגם של 100 הרץ (B610). האם יש הבדל משמעותי באיכות הצפיה בגלל ה- 100 הרץ?

איזה דגם מומלץ?
אשמח לקבל חוות דעת והמלצות גם למסכים אחרים באותו התקציב.

תודה ושנה טובה,
מיכל
 

התלבטות בעניין רכישת מסך לסלון...

אשמח לקבל תשובה. אני כבר מבולבלת מכל ההמלצות שקראתי בפורום .

תודה,
מיכל
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור