brillix חבר אתר הודעות 39 מעורבות 0 נקודות 6 27/10/11 #1 שלום לכולם, אני מתלבט בין שתי החלופות הנ"ל, אחת LCD עם FULL HD ואחת פלזמה - שתיהן עולות אותו דבר, רוב הצפיה שלי היא SD - 70%, 30% - HD. מרחק צפייה 3.5 מטר. תודה מראש, עודד
שלום לכולם, אני מתלבט בין שתי החלופות הנ"ל, אחת LCD עם FULL HD ואחת פלזמה - שתיהן עולות אותו דבר, רוב הצפיה שלי היא SD - 70%, 30% - HD. מרחק צפייה 3.5 מטר. תודה מראש, עודד