התלבטות בין Samsung 40" j6200 ו- LG 42" lf590y

  • פותח הנושא פותח הנושא yagilk
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yagilk

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
1
נקודות
1
שלום
אשמח אם תעזרו לי להחליט בין השתיים
האם יש איזו נטייה כללית בפורום להעדיף סאמסונג או אל.ג'י מבחינת איכות הצפייה ?
בביקורות הסאמסונג סבירה+ וה-אל.ג'י נחשבת לסדרה היותר יוקרתית בדגמי הביניים (היא תלת מימד אבל זה לא ממש חשוב לי)
הבנתי גם שהשרות של סאמסונג בעייתי
תודה !
 

זו שאלה כללית, לשתי החברות יש דגמים עם איכות תמונה טובה. תלת מימד אכן לא ממש רלוונטי כיום.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור