LCD התלבטות בין philips 5405 לבין lg lk530 בגודל 42 ?

  • פותח הנושא פותח הנושא danielk
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

danielk

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,

אני בהתלבטות בין שתי הטלויזיות הנ"ל.
אמרו לי שה-lk530 היא גרסה חדשה יותר של ld550 - האם זה נכון ?
את הlk לא יצא לי לראות בשום תצוגה עדיין.

אשמח לשמוע דעות, המלצות.

אגב האם ה-5405 תומך ב-DTS ? הבנתי שיש עם זה בעיה ב-lg .
 

לך על הפיליפס בביטחון. הטלוויזיות שלהם מצוינות עם מעבדים מרשימים

ואיכות מסך שתגרום לך לא לרצות לכבות אותה וללכת לישון.
 
תודה.

אגב הציטוט אצלך לדעתי של איינשטיין ... ראוי לציין :)
 
מישהו יודע היכן מייצרים את מסכי הLED של פיליפס בשנת 2011 ?
 

כל הטלוויזיות של פיליפס לא יכולות לקרוא כתוביות לא מובנות בעברית, אבל איכות התמונה שלהן מעולה.
ה LG יותר זולה וגם קוראת כתוביות
 
איכות תמונה יותר חשוב מכתוביות.
זו בעייה שסטרימר הכי פשוט יפתור.
 
הפליפיס אכן יותר טובה מLG LD460 בעיקר בשחור ובנקדיות וגם בדוק צבעם שיותר דומה למקור
אבל בפקצרים LG מנצצחת אבל אפשר לקנות אקטרימיר פשוט שיעשה תעבודה הרבה יותר טוב אני ממליץ על פליפיס 5405 טלוזיה מעולה!
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור