התלבטות בין panasonic pv80 לבין LG PG60UR

  • פותח הנושא פותח הנושא elicd
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

elicd

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם!!
ראשית ברצוני להודות לאתר זה ולחברי הפורום על העזרה והמידע הרב!!!
לאחר התלבטויות רבות ועבודת מחקר לא קטנה...(כמובן בעזרת הכתבות והסקירות הנהדרות
באתר) החלטתי ללכת על פלאזמה 42 אינץ. שמתאימה לצרכים שלי

ההתלבטות שלי כרגע היא בין פאנסוניק PV80 לבין LG PG60 UR
ההבדל במחירים שהוצעו לי הם בסביבות ה1000 ש"ח פחות לטובת הLG + יתרונות של 100HRZ וכניסת USB
לעומת הפאנסוניק בעלת השם האיכותי

ברצוני לשמוע חוות דעת מאנשים שיש להם את אחד מהמסכים הנל או שיש לו ידע בתחום

בתודה
אלי
 

החיסרון העיקרי של דגם הLG הזה הוא יחסי המסך,ומתיחת תמונה לא חכמה:

בשידורי טלוויזייה, יחס 3:4 כל אפשרויות המסך האפשריות,משאירות פסים שחורים.

כך שזה חושף את המסך לצריבה מיותרת.

האפשרות היחידה היא להשתמש בזום,אך לאבד חלק מהתמונה.

אם ההפרש הוא כזה,הייתי מעדיף את הפנסוניק
 
תודה על התגובה המהירה!!
האם יש בפנסוניק תמיכה ב100HRZ??, האם זה קריטי??
אלי
 
יש 100HZ בפנסוניק.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור