התלבטות בין 3 מסכי LCD

  • פותח הנושא פותח הנושא computer_fre
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

computer_fre

חבר אתר
הודעות
46
מעורבות
0
נקודות
6
היי,

אני מתלבט בין 3 דגמי LCD 37 אינץ'

את שלושתם ראיתי אתמול וקשה לי מאוד להחליט איזו טלויזיה עדיפה.

1. sony s4000 שמאוד מאוד אהבתי.

2. sharp d44 - גם כן תמונה טובה מאוד אבל אני לא יודע למה יש לי קצת רתיעה ממנה.

3. philips 5603d - פול HD ועוד כמה נתונים נחמדים, דווקא לא התלהבתי ממנה כל כך.

לגבי סמסונג A450/550 לא אהבתי את מה שהטלויזיה עושה בשידורי SD יש ממש ארטיפקטים בתמונה

אשמח לדעת מה דעתם ?

תודה מראש
 

מגוגל:

"artifacts - Unwanted visible effects in the picture created by disturbances in the transmission or image processing"
 
3חברות מצויינות עם מסכים טובים , לא תיפול אם אף אחד מהם , קשה להמליץ .. אתה חייב להחליט לפי העיין ...

תבדוק גם באינטרנט את שנת היצור של הדגם - שאלו דגמים עדכניים . כנס לאתרי היצרנים .
 

מי אמר לך שלא תומכים?
בנוסף, גם מסך "שלא תומך" ב- 24P ממיר אותו ל- 25P או 50, כך שלא תהיה לך בעיה לצפות בו.
 
לא... סליחה, התכוונתי שלא יכול להציג 24 P ללא המרה ל 25P

אני יודע שהוא יציג, השאלה באיזה צורה, וכמה התמונה או התנועה שבתמונה יפגעו?
 

כל המסכים שציינת ידעו להציג סרטים בפורמט 24P בהמרה כזו או אחרת.
לרוב, יהיה קשה להבחין בתופעה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור