התלבטות בין 3 דגמים - נא עזרתכם!

  • פותח הנושא פותח הנושא mkg82
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

mkg82

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
שלום

אני רוצה לקנות LCD 37 אינץ' ואני מתלבט בין הדגמים הבאים:

3403 של פיליפס (3500 ש"ח)
TX37LX80 של פאנאסוניק (4000)
LA37A450 של סאמסונג. (3200 מתצוגה)
הציעו לי גם דגם מהסדרה החדשה של LG בפחות מ-4000 (לא זוכר את הדגם הספציפי).

השימוש:
70% טלוויזיה (ממיר רגיל של YES)
30% קונסולה / DVD / BLUERAY...


נא המלצתכם ואם אפשר אז לדרג את הדגמים לפי עלות/תועלת.
תודה רבה
 

קשה לדרג כי לא בדקנו את כל הדגמים בפועל.
האם ראית אותם בפועל - בחנות?
 
כן ראיתי את כולם.
אותי הכי הרשים הפיליפס. אבל לא מתוך מומחיות אלא לפי עקרון "העין לא משקרת". וגם לפי המוניטין המצוין של המותג (האם אני צודק?).

אני יודע שאיכות התמונה בבית לוא דווקא בדיוק כמו בחנות וביחד עם כל ה"הסברים" של המוכרים בחנויות אני די מבולבל.

עד כמה משחק תפקיד העובדה שהדגם של פיליפס הוא ישן מאוד (יחסית)?
 
תלוי באיזה חנות ראית
אם למשל זה היה שקם אלקטריק
זה לא מפתיע אותי שהפיליפס הכי הרשימה אותך
לך לאלמ, שם אולי תעדיף את הסמסונג

מה שאני מנסה לומר זה שאם מסך, טוב ככל שלא יהיה, לא מכוייל כמו שצריך
או מכוייל בצורה מגמתית, לא ניתן להגיע לשום מסקנה
לגבי החנויות שציינתי, כל אחת קשורה ליבואן כך שיש לה אינטרס מובהק
להבליט את מוצריה על פני המתחרים
 

בדיוק מהסיבה הזאת אני שואל כאן בפורום!!
 
אז באיזה חנות הכי כדאי לראות את הטלוויזיות?
 
האם מישהו יודע לתת עצה לפחות ברמת איזה מותג / יבואן כדאי לקנות ובאיזה עדיף לא לגעת?
 

את הדגם של פיליפס שהצעת למעלה לא יצא לי לראות בחנות אבל טלויזיות אחרות שלה שראיתי היו הכי טובות בעיבוד SD לדעתי. הוא גם מגיע עם שתי כניסות SCART שלא קיימות בשני הדגמים האחרים שהצעת. הכניסה הזאת מהווה יתרון כשאתה לקוח YES היות ובזאת יש כמה ערוצים שמציגים תמיד במסך רחב וחיבור SCART יודע לזהות את הפלט ולהחליף בין 4:3 ל16:9 אוטומטית. בגדול פיליפס נחשבת כמותג "איכותי" דבר שמן הסתם מתבטא במחיר.
גם את הפנסוניק לא יצא לי לראות אבל עשו באתר ביקורת על טלויזיה אחרת שלה בגודל 32" שהייתה די טובה. http://www.dtown.co.il/articles/652.html זה יכול לעזור לך להסיק מסקנות על המותג.
לגבי הסמסונג יש לי את ה450 ב"32 והיא ממוצעת בהצגת SD. אם הייתי עושה עליה ביקורת היא לא הייתה מקבלת את השבחים שהפנסוניק קיבלה על ההתמודדות עם איכות התמונה הירודה בשידורי הSD בארץ. בהצגת HD ובחיבור למקור בעל איכות גבוהה(XBOX/PS3/BLUERAY)היא טובה מאוד. בנוסף לפי ביקורות שונות כמו זאת של CNET היא מסוגלת לייצר שחור עמוק יחסית לדגמים אחרים של חברות מובילות. יש לה כניסת HDMI בפאנל הצדדי שיש גם בפיליפס ושאין בפנסוניק. היא היפה מבין שלושת הדגמים גם כרהיט פסיבי כשהיא כבויה(לטעמי).
 
ואם היית צריך לבחור אחת מהן - במחירים שהצגתי?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור