התלבטות בין 2 רמקולים elac או roksan


צחי סלקמן

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
1
שלום לכולם,
לאחר חיפוש מעמיק עבור סט סטריאו מדפי חביב עם תקציב מוגבל יחסית,
הגעתי לחנות אשר מבצעת טרייד אין + מכירת ציוד מתצוגה.

יש לי אפשרות לרכוש מתצוגה את הרמקולים הבאים:
1. Elac BS 263
2. ROKSAN TR-5 S2

לאחר ששמעתי את שניהם,
לרוקסן יש פחות עומק, אבל מרגישים יותר מפורטים,
ותכננתי גם ככה לשדך להם איזה סאב נחמד :).
הELAC נשמעים מדהים גם כן, קצת מלחיץ אותי שהם 4 אום... ונראה לי שצריך מגבר רציני בשביל לדחוף אותם.

לפי גוגל, הelac יקרים יותר אבל לא מצאתי על שניהם יותר מדי מידע ברשת,
 

ה-elac מצוינים, אבל זה המון עניין של טעם אישי.

שים לב להגברה ולמקור, כי אם הם מתכתיים, זה מתכון לכאב ראש.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור