שלום,
לאחר הרבה קריא של ביקרות ,הלכתי לראות 2 מסכים :SAMSUNG 40A650\SONY 40W4000 .הייתי בביג בוקס ר"ג והתרשמתי מאוד מהתצוגה של סמסונג.
לאחר צפיה ממושכת (תכנים שונים גם SD וגם HD (YES & BLUE RAY( ראיתי שאין הרבה הבדל בין סדרה 6 (דגם 650) לבין סדרה 5 (550) וגם לבין דגם 610 (צריך ליהות עם ראיה ממש ממש טובה כדי להבחין הבדלים בין מסך עם 100MHZ (דגם 650) לבין 610 או 550
אחרי זה הלכתי לתצוגה הגדולה (מרשימה לא פחות ) עם כל הדגמים וגם שם SAMSUNG (מכל הסדרות) בלט לטובה (גם בSD וגם בHD )
והמחירים: 40A650 -10800 (אחרי הנחה)
40A550 - 7990
40A610 -8600
אני חושב שלהוציא 2000 על תוספת של 100MHZ שלא מרגשים אותו כמעט בכלל לא שווה
ולכן כנראה יילך ע ל610
ישמח מאוד לשמוע תגובות מאנשים שרכשו כבר או מכירים את המסכים הנ"ל
בברכה,
לאחר הרבה קריא של ביקרות ,הלכתי לראות 2 מסכים :SAMSUNG 40A650\SONY 40W4000 .הייתי בביג בוקס ר"ג והתרשמתי מאוד מהתצוגה של סמסונג.
לאחר צפיה ממושכת (תכנים שונים גם SD וגם HD (YES & BLUE RAY( ראיתי שאין הרבה הבדל בין סדרה 6 (דגם 650) לבין סדרה 5 (550) וגם לבין דגם 610 (צריך ליהות עם ראיה ממש ממש טובה כדי להבחין הבדלים בין מסך עם 100MHZ (דגם 650) לבין 610 או 550
אחרי זה הלכתי לתצוגה הגדולה (מרשימה לא פחות ) עם כל הדגמים וגם שם SAMSUNG (מכל הסדרות) בלט לטובה (גם בSD וגם בHD )
והמחירים: 40A650 -10800 (אחרי הנחה)
40A550 - 7990
40A610 -8600
אני חושב שלהוציא 2000 על תוספת של 100MHZ שלא מרגשים אותו כמעט בכלל לא שווה
ולכן כנראה יילך ע ל610
ישמח מאוד לשמוע תגובות מאנשים שרכשו כבר או מכירים את המסכים הנ"ל
בברכה,