התלבטות בין 2 דגמים

  • פותח הנושא פותח הנושא markdd
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

markdd

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,
לאחר הרבה קריא של ביקרות ,הלכתי לראות 2 מסכים :SAMSUNG 40A650\SONY 40W4000 .הייתי בביג בוקס ר"ג והתרשמתי מאוד מהתצוגה של סמסונג.
לאחר צפיה ממושכת (תכנים שונים גם SD וגם HD (YES & BLUE RAY( ראיתי שאין הרבה הבדל בין סדרה 6 (דגם 650) לבין סדרה 5 (550) וגם לבין דגם 610 (צריך ליהות עם ראיה ממש ממש טובה כדי להבחין הבדלים בין מסך עם 100MHZ (דגם 650) לבין 610 או 550
אחרי זה הלכתי לתצוגה הגדולה (מרשימה לא פחות ) עם כל הדגמים וגם שם SAMSUNG (מכל הסדרות) בלט לטובה (גם בSD וגם בHD )
והמחירים: 40A650 -10800 (אחרי הנחה)
40A550 - 7990
40A610 -8600

אני חושב שלהוציא 2000 על תוספת של 100MHZ שלא מרגשים אותו כמעט בכלל לא שווה
ולכן כנראה יילך ע ל610

ישמח מאוד לשמוע תגובות מאנשים שרכשו כבר או מכירים את המסכים הנ"ל

בברכה,
 

אני חושב שאתה פועל נכון ואם עבורך אין הבדל גדול, חבל להוציא עליו את הכסף.
נשמע שסה"כ המסך מתאים לצרכים שלך.
 
אני חושב שאתה פועל נכון ואם עבורך אין הבדל גדול, חבל להוציא עליו את הכסף.
נשמע שסה"כ המסך מתאים לצרכים שלך.


תודה

שאילה שלי היא - אני לא רואה הבדלים בין דגם 610 לבין 550
(לפי הנתונים של סמיליין :http://www.miniline.com/Samsung/Index.asp?ArticleID=405&CategoryID=129&Page=2
http://www.miniline.com/Samsung/Index.asp?ArticleID=408&CategoryID=129&Page=2

נראה שהם בדיוק אותו דבר רק הגימור שונה
חיפשתי ברשת נתונים באנגלית ולא מצאתי באתר של SAMSUNG עולמי בכלל הדגמים לא מופעים
מישהו מכיר ?
 
המפרט באמת זהה... (4 כניסות HDMI ב- 610 לעומת 3 ב- 550 והגימור השונה).
מה לא מצאת?
http://www.samsung.com/hk_en/consum...visions&subtype=lcdtv&model_cd=LA40A550P1RXZK

http://www.samsung.com/hk_en/consum...visions&subtype=lcdtv&model_cd=LA40A610A3FXZK
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור