התלבטות בין שתי טלויזיות LG Scarlet או Sony Bravia KDL40V.

  • פותח הנושא פותח הנושא Acejin
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Acejin

אוהב את התחום
הודעות
90
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,

אני מחפש טלויזיה לחדר פרטי, ואני מתלבט בין שני דגמים של טלויזיות שונות.
הטלויזיה מיועדת לתכנים של HD, וקצת SD.

תקציב - 7000 ש"ח.
מרחק צפייה - 3 מטר.

הטלויזיות שחשבתי עליהן עד עכשיו הן:
Sony Bravia KDL40V4000 - 40inch.
LG Scarlet 42LG60FR - 42inch.

יש הבדל גדול בין 40 ל-42 אינץ'?
אני אשמח אם תוכלו להגיד לי איזה טלויזיה יותר טובה/מומלצת, אף פעם לא ראיתי אותכם ממליצים על טלויזיות של סוני, יש סיבה לכך?

ומה ההבדל בין הסוני שציינתי למעלה, לסוני מהדגם הזה:
Sony Bravia KDL40L4000 - בכלל, כל הדגמים השונים של סוני עם כמעט אותם נתונים טכניים.

המון תודה!
 

אני חושב שההתלבטות שלך לא תהיה מבוססת על נתונים אמיתיים, כל עוד לא ראית את שני המסכים בפועל.
זה גם יענה לך על ענין הגודל: תעמוד בחנות במרחק זהה למרחק הצפיה בבית, כך תוכל לקבל תשובה האם 40" מספיק.
 
זה שלא ממליצים כאן על סוני, לא אומר שהם לא טובים
יש כמה דגמים מדהימים לסוני{ סדרת X} אבל יקרים להחריד. {וכאן טמונה הבעיה}

בכל אופן,גם אני הייתי מעדיף את סקארלט מביניהם -טובה/סלחנית יותר בשידורי טלוויזיה
לוק טוב -בשורה התחתונה,ולטעמי, תמורה עדיפה על היריבה.
 
מה שאתה שואל זה האם לרכוש מאזדה או מרצדס...
אם תראה אותן אחת על יד השניה תוכל לראות שההבדל הוא ענק.
LG זה מוצר ביינוני ואי לו מה למכור על יד סוני.
 

זה שלא ממליצים כאן על סוני, לא אומר שהם לא טובים
יש כמה דגמים מדהימים לסוני{ סדרת X} אבל יקרים להחריד. {וכאן טמונה הבעיה}

בכל אופן,גם אני הייתי מעדיף את סקארלט מביניהם -טובה/סלחנית יותר בשידורי טלוויזיה
לוק טוב -בשורה התחתונה,ולטעמי, תמורה עדיפה על היריבה.

הגעת רחוק מדי עם ה X של סוני.
יצא לך לראות את סדרת ה W4500 של סוני?
40 אינץ נבחרה למסך השנה ועולה בסך הכל 12000 שח
 
השאלה באיזה דגם ושנה המרצדס.
אני ראיתי את שתי הטלויזיות אתמול אחת ליד השניה, הנציג הריץ את כל התכנים שיש, ולפי ראות עיניי הסוני לקחה קצת בשידורי SD, לעומת זאת.. כשהתוכן עבר לסרט בלוריי יותר אהבתי את התמונה ב-LG.
ד"א, אני ראיתי LG 80 אם זה משנה, בכל זאת.. התכוונתי אליה ולא לסקרלט 60FR - טעיתי בהודעה הראשונה שלי בקשר לדגם.
 
השאלה באיזה דגם ושנה המרצדס.
אני ראיתי את שתי הטלויזיות אתמול אחת ליד השניה, הנציג הריץ את כל התכנים שיש, ולפי ראות עיניי הסוני לקחה קצת בשידורי SD, לעומת זאת.. כשהתוכן עבר לסרט בלוריי יותר אהבתי את התמונה ב-LG.
ד"א, אני ראיתי LG 80 אם זה משנה, בכל זאת.. התכוונתי אליה ולא לסקרלט 60FR - טעיתי בהודעה הראשונה שלי בקשר לדגם.

קח את הדגם הכי טוב של LG ואת דגם הבסיס של סוני ועדיין הסוני תיהיה טובה יותר
ב SD ובמיוחד ב HD
הציון הכי טוב ש LG קיבלה באיזה שהוא מבחן היה 4 כוכבים מתוך 5
בדרך כלל הם מקבלים 3 או פחות.
רק בארץ LG נחשב למותג בכל העולם המודרני לא סופרים אותם בכלל.
כנס ל WHAT HI FI תקרא קצת ביקורות, תחפש בפורומים זרים
ואם עדיין תחשוב שב LG רואים יותר טוב תרים טלפון לאופטיקנה (lol)(lol)(lol)
 

אני חושב שהגזמת, ד"א.. היום קיבלתי את הטלויזיה החדשה - LG80FR42 החדשה!
אני אישית אהבתי מאוד את התמונה ב-LG, וזה מה שחשוב. לא קונים טלויזיה לפי ביקורות, צריך לראות את הטלויזיה מול העיניים בכל התכנים השונים, ואז להחליט. זאת דעתי האישית.

המון תודה לכם על כל העזרה!
 
צודק -ממתי ביקורות מהוות פרמטר לאיכות?

אני חושב שהגזמת, ד"א.. היום קיבלתי את הטלויזיה החדשה - LG80FR42 החדשה!
אני אישית אהבתי מאוד את התמונה ב-LG, וזה מה שחשוב. לא קונים טלויזיה לפי ביקורות, צריך לראות את הטלויזיה מול העיניים בכל התכנים השונים, ואז להחליט. זאת דעתי האישית.

המון תודה לכם על כל העזרה!


גם אלו שעדיין לא משוחדים בהרבה כסף.


בכל אופן בתקציב הנ"ל, בחירה מצוינת,תתחדש.
 

המון תודה לכם על כל העזרה!

אני מאוד מרוצה מהטלויזיה, אחרי שאני אתקין אותה על הקיר אני אעלה תמונות =]
 
תתחדש, מאחל לך הנאה רבה.
 
תודה ליאור =]

שאלה קטנה, אני רוצה להתקין את הטלויזיה על הקיר, ויש לי כבר מתקן.. כדי לי לחבר אותה לבד, או להביא טכנאי שיעשה את העבודה?

הינה תמונה קטנה: (אכות גרועה, צולמה ב-N95).



שוב, המון תודה לכם.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור