פלזמה התלבטות בין שני מסכי פלאזמה.

  • פותח הנושא פותח הנושא shaharatia
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

shaharatia

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,
אחרי שהסתובבתי קצת בחנויות אני מתלבט בין שני מסכי פלאזמה.
1. פנסוניק u30 בגודל 46 אינץ
2. סמסונג החדשה 51 אינץ הדגם עם התלת מימד.
שתיהן באותו סדר גודל של מחיר, השאלה איזה יותר מומלצת לדעתכם?
בהתחלה הסתכלתי גם על המסך של LG PT350 אבל נראה לי שפנסוניק וסמסונג יותר מוצלחות.

אשמח לשמוע את דעתכם.

תודה

שחר עטיה
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור