התלבטות בין שני מסכי סוני

  • פותח הנושא פותח הנושא lebovitz
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

lebovitz

חבר אתר
הודעות
16
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,

לאחר שכבר החלטתי ללכת על ה-W2000 של סוני (40 אינץ') המוכר מנסה למכור לי את ה- V3000 במקום, באותו מחיר.

מה עדיף? מה ההבדל. נראה לי מוזר שטלויזיה מדור קודם, עולה כמו טלויזיה מדור חדש? האם ההבדל בין סידרה W וסידרה V כל כך גדול?
 

בבקשה...

סה"כ שני מסכים באיכות מ-ד-ה-י-מ-ה

אני חושב שההבדל הוא שסדרת ה-w יותר "יוקרתית" (אבל כאן מדברים על דור קודם)

לדעתי לך על ה-V 3 כניסות HDMI ניגודיות יותר גבוהה וכו...

אני חושב שאתה צריך לראות אותן אחת ליד השניה

חיפשתי בשבילך ומצאתי... http://www.sony.co.uk/product/Compa...Product&models=KDL-40W2000&models=KDL-40V3000
 
תודה,

רק עוד שאלה. האם ה-V3000 היא FHD?
ב-SPEC שלה מופיע שיש לה 6.2 מיליון פיקסלים. נשמע לי מופרך לחלוטין. וראיתי באיזשהו מקום HD READY!

אולי היא יודעת לקלוט סיגנלי 1080 אבל מוציאה רק ב-1366X768?
 
FHD !!!

אז תחשוב ש1920*1080 זה בערך 2.0 מיליון פיקסלים !!!

נכון ראיתה HD REDY בטנולוגיות, בטח ראיתה למטה גם ׂ1080P!
 

אם לא הבנתה משהו תגיד
 
כל פיקסל מוצג כאן בצורה של חלוקה ל-3 תתי פיקסלים של צבע, לכן 2 מיליון הופך פתאום ל-6.
זו סתם דרך שיווקית להציג את אותו הדבר במספר מרשים יותר.
 
תודה.
 

אפשר לדעת באיזה מחיר קבלתה את המסכים האילו
 
גם אותי מעניין בכמה

ותוודא שזה דגם V3000E (ניראה לי אירופאי ובארץ עם אחריות)
 
הציעו לי ב-13000
 

יש איזה בדיקות מסויימות (פיקסלים שרופים וכו') שכדאי לבצע כשהמסך מגיע?
יש תוכנות לדברים כאלו?
 
יש תוכנה לבדיקת פיקסלים מתים, היא נקראת "Dead Pixel Buddy"
 
לדעתי מחיר טוב
 

הV3000 לטעמי לוקחת את הW2000. גם מבחינת תמונה וגם מבחינה עיצובית. סידרת הW אמנם יותר טובה מהV אבל רק כאשר משווים דגמים מאותה תקופה...

הW3000 שתגיע מתישהו בינואר לארץ (כנראה) תהיה יותר טובה מהV (וגם הרבה יותר יקרה כנראה). לW יש פאנל 10ביט ומעבד BRAVIA יותר חזק מהV (ועוד כמה דברים קטנים).

בקיצור, אני הייתי בוחר בV3000 במקרה שלך...
דרך אגב, לדעתי אין לישפאר יותר W2000 אתה כנראה נתקלת בסטוק שיושב אצל איזה סוחר והוא דווקא יצא בסדר כאשר הפנה את תשומת לבך לV.

גם המחיר שציינת הוא מצויין.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור