התלבטות בין שני מסכים : nec20wgx2 ו viewsonic vx2025wm

  • פותח הנושא פותח הנושא coteg
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

coteg

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם..

בהמשך לחיפוש אחר מסך אופטימלי לצרכים שלי החלטתי שלא ללכת על מסכים עם פאנל TN פשוט, זאת בעיקר מהסיבה שייתכן ואני אצטרך לתכנת ולעבוד על המחשב שעות ארוכות (לימודי הנדסת חשמל בבאר שבע) מה שהוריד לגמרי את מסכי ה- 22 אינץ', מכיוון שהמסך ישמש גם למסך לצפייה בסרטים החלטתי ללכת על מסך רחב, המרחק לצפייה בסרטים יהיה מקסימום 1.8 מטר.

הנה הקישורים לזאפ:
nec
http://www.zap.co.il/compModels.asp?sog=C-Monitor&model_id=399264
viewsonic
http://www.zap.co.il/compModels.asp?sog=C-Monitor&model_id=469699

האם משהו מכיר את אחד מן המסכים הנ"ל והאם הם נחשבים לאיכותיים ? מה הייתרונות והחסרונות אחד מול השני.

תודה מראש לכולם..
 

הייתי ממליץ לבדוק גם את זה http://www.zap.co.il/compModels.asp?sog=C-Monitor&model_id=469711
יש לו פאנל מצויין (מניסיון עבודה ארוך עם מסך בעל פאנל זהה). רק לוודא שזו גירסאת S-IPS.

ה-NEC שנתת ברשימה מגיע עם פאנל מיושן קצת IPS, ל-DELL יש את הגירסה שהחליפה אותו S-IPS.

את ה-VIEWSONIC לא מכיר, נראה בסדר על פניו.
 
תודה רבה על התגובה המהירה..
נראה לי שאני אלך על ה DELL בסופו של דבר, לפי קצת ביקורות שקראתי זה נראה לי מסך מצויין , תודה רבה על העזרה, יישר כח על ההשקעה ובכלל על האתר..

עדי אשל
 
בכיף, שיהיה בהצלחה !
 

שלום.
כבעליו של מסך nec20wgx2 אני חייב לציין אותו לטובה.
המסך נרכש ע"י בני הלומד בטכניון וגם הוא כמוך מבלה את מרבית זמנו מול המסך אם ללימודים או לצפיה בסרטים.
לאחר שראיתי את ביצועיו רכשתי גם לעצמי מסך כזה.
למסך זוית צפיה מאוד רחבה ובאמת רואים בו מצוין מכל זוית ובכל מצב תאורה של החדר.
זהוא המסך היחיד שהתמונה בו נראית כאילו מוצגת במסך פלסמה מעולה.
התמונה מבריקה , חדה מאוד, שחור הוא שחור ולא אפור. ועומק הצבעים ... ממש תאווה לעיניים.

באם אתה מכיר טכנולוגיות של מסכים , לדעתי הוא עולה על מסכי סוני שהשתמשו בטכנולוגית ה XBLACK

http://www.vaiopro.sony-europe.com/showcase/ru/xblack/

עבודה ממושכת גם בגרפים וטבלאות וגם ראית סרטים כלל לא מעיפת את העיניים.

אני ממליץ עליו בחום !!!!
 
אתה צודק אלי... לא שמתי לב מקודם לשם הדגם המדוייק, כתבתי שהוא בעל פאנל ה-IPS המיושן אבל דגם זה מגיע עם גירסאת ה- AS-IPS שהחליפה את S-IPS שהחליף את IPS...
אכן פאנל זה מוצלח מאוד בכל הפרמטרים שציינת.
 
הבעייה הגדולה עם המסך הזה(שמרתיעה רבים מלרכוש אותו,בנוסף לבעיית מחירו הגבוה)היא בעיית ההשתקפות של המסך בגלל הציפוי המיוחד שיש עליו.
לעניות דעתי-זה מפריע מאד,אלא אם כן השימוש בו הוא בחדר חשוך,נטול תאורת פלורסנט וכד'.
אשמח לשמוע את תגובתו של בעל המסך הזה לדברים האלו.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור