התלבטות בין שני מסכים "32: A550 ו-S4000

  • פותח הנושא פותח הנושא ami_s
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ami_s

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,

בעיקר יהיה מחובר לHTPC או לHot HD בעתיד עם מרחק צפיה 2-2.5 מטר.

מה לדעתכם הבחירה הטובה יותר מבחינת איכות תמונה/שירות היבואן?

תודה
 

מה זה S4000 ?
 
מה הצרכים? האם ראית את שני המסכים כשהם מחוברים אל ממיר יס או הוט בחנות?
 

הסוני S4000 היא לא FHD אך היא הרבה יותר טובה מהסמסונג
 
s4000 ללא היסוס, למרות שבגודל מסך שכזה לדעתי אין משמעות גדולה ל-FHD
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור