התלבטות בין סמסונג 40ES5600 ו- 40EH5300

  • פותח הנושא פותח הנושא kelazar
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

kelazar

חבר אתר
הודעות
9
מעורבות
0
נקודות
1
שלום לכולם,

אני מתלבט בין שתי טלוויזיות לסלון. מרחק הצפייה הוא 1.8 מ'.
ראיתי את שתי הטלוויזיות האלו כשהפרש המחיר הוא כ-1000 ש"ח.

לא הצלחתי להבין מדוע יש הפרש כה גדול בין שתי הטלוויזיות.
האם לשימוש HD של YES מספיקה ה-EH5300 או שכדאי לשלם יותר עבור הדגם החדש יותר.

אודה לעזרתכם,

חן
 

לי יש את ה5300 ב40 אינץ' ואני מאוד מרוצה ...יש לי yes hd max total והאיכות ב hd מצוינת !!! גם בערוצים רגילים שלא hd הופתעתי מהאיכות המעולה .....הlcd הקודמת הייתה lg ld460 ובשביל ליהנות מהאיכות הייתי חייב ערוצי hd . מה גם שהסמארט שלה מאוד משעשע ומאוד עמוס בדברים טובים......עם הדונגל אתה שולט עליה מהאייפון ועוד מלא דברים טובים...
 
סידרת ה EH היא סידרה זולה יותר, זה בא לידיד ביטוי בטכנולוגיה, בעובי המסך וכן...באופן מובהק באיכות.
ראיתי את ההבדלים במו עיני. יש הבדל!
עכשיו זה תלוי בך ובתקציב שלך.
 
ahersko ידידי !
אני נאלץ לחלוק עליך בנושא איכות התמונה.

שתי הטלוויזיות הם 100HZ , ה- ES מציין TV דקה יותר אך האיכות אינה נראית לעין.
גם אני התלבטתי בנושא והלכתי על ה- 5300. לשלם 1000 ש"ח יותר בשביל מסך שהוא קצת יותר דק ??
בשניהם יש אינטרנט , ALLSHARE ושאר ירקות .

אם כבר אז ה-ES6200 היא קפיצת מדרגה - וגם המחיר שלה .

עצתי לך KELAZAR - לך על ה-5300 , לא תתחרט . אני בשביל תוספת של 1000 ש"ח הייתי מצפה לשינוי רציני במפרט ובתמונה - מה שלא ממש ניכר .
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור