LCD התלבטות בין סמסונג ל lg

  • פותח הנושא פותח הנושא orensh69
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

orensh69

חבר אתר
הודעות
46
מעורבות
0
נקודות
0
אני רוצה לקנות טלויזיה 37 אינצ'
אני מתלבט בין שני הדגמים הללו

LG Scarlet 37LH70YR LCD
http://zap.co.il/model.aspx?modelid=728246
Samsung LA37A550
http://zap.co.il/model.aspx?modelid=708614


איזה דגם עדיף לי?

תודה רבה.

נ.ב
השימוש הוא רק לטלוויזיה, עם חיבור של הממיר הhd של yes .

ואם יש המלצה לדגמים נוספים טובים יותר מאלו?
 

נערך לאחרונה ב:
מה תקציב מקסימלי
מרחק צפייה?
 
4500-5000 שח

מרחק צפיה רגיל של חדר 2-2.5 מטר ככה.
 
נערך לאחרונה ב:
את הסדרה A של סאמסונג כבר אי אפשר כמעט להשיג אז אם כבר אז סדרה B. לדעתי עדיף סאמסונג על LG.
 

כנראה שהדגמים של סאמסונג ב-37 הם FULL HD אז תוכל לשקול חברה אחרת או ללכת על אלה..
 
התגובות בזאפ לא הכי טובות על הסמסונג..לעומת הlg.

ובסמסונג אם אני מחבר לו usb עם סרט divx אני כן יוכל לראות??
כי הבנתי שבlg כן אפשר וגם התפריט הוא בעברית
 

מישהו? או עדיף סוני בכלל מאלו?
 
גם בסמסונג סרט DIVX יפעל בUSB אבל אתה חייב להבין שבטלויזיה שהרזולוציה הטבעית שלה גבוהה בערך פי חמש מזאת של סרט DIVX זה יראה פשוט רע.
לA550 יש דיליי מסוים בין הצליל לתמונה. תרגיש את זה במיוחד אם תשמע אודיו מהטלויזיה ומהרסיבר באותו הזמן.
עם כל זאת אם היית אומר לי לבחור בין השתיים הייתי הולך על הסמסונג. העיצוב של הLG מחריד לטעמי(החור הזה!!!).
סוני זו מילה גדולה. לאיזה דגם אתה מתכוון?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור