התלבטות בין מתקני תלייה !!!

  • פותח הנושא פותח הנושא shauvi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

shauvi

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
רכשתי LCD של SAMSUNG דגם LA32A330 , כל החיבורים נמצאים בגב המסך !
מצד אחד יש את היתרונות של מתקן תליה עם צידוד העונה על כל בעיות הצידוד.
מצד שני אני מאוד מאוד אוהב את אפקט התמונה ואפילו מעדיף את האופציה הזו (מתקן קבוע)
אפשר לציין שמרחק צפייה 2.50 מ' , גובה מתוכנן לתליה בתחתית 1.40 מ' , גובה עיניים בישיבה 1.10 מ'.
שוב צריך להתחשב ביציאות שנמצאות בגב המסך , למיטב הבנתי מתקן תליה קבוע מאפשר מרחק מינימלי של 2.5 ס"מ בערך .
הכיוון הוא מתקני תליה של "שיח" להלן תמונות

אשמח לקבל תגובות
 

תמונות מצורפות

  • p78508b.jpg
    p78508b.jpg
    KB 59.4 · צפיות: 414
  • p78509b.jpg
    p78509b.jpg
    KB 70.9 · צפיות: 424
האם אתה הולך לחבר ולנתק כבלים לאחר ההתקנה?
אם לא, אז טרחה קטנה בזמן ההתקנה ואח"כ תהנה מאפקט תמונה כמו שרצית.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור