LCD התלבטות בין מסכים של lg

  • פותח הנושא פותח הנושא s_belker
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

s_belker

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכל חברי הפורום המכובד
ברצוני לרכוש טלויזיה בת 42 או 47".
מרחק צפייה 3.5 מטר. הטלויזיה מיועדת לסלון.
אני מתלבט בין 3 המסכים הבאים:

טלויזיות 2012
LM580 שקיבל ציון של 8.4 בwisebuy
LM671Y שקיבל ציון של 8.4

טלויזיות 2013
la621y שאינו מדורג
LA660Y שאינו מדורג

אני מחפש טלווזיה שיש בה תלת מימד ותתמוך בשיתוף תכנים בין המחשב הנייד/הנייח שלי בבית לטלויזיה ואולי גם צפייה בטלפון חכם.

טווח המחירים באינטרנט נע בין 3700 ל6200 ש"ח.

תודה לכל העוזרים
 

למרחק שציינת עדיף 47".
 
ה-LG לא רעה אבל מכיוון שאתה מעוניין גם ב-תלת מימד - הייתי הולך לכיוון של סמסונג.

יש לה תלת מימד אקטיבי (לא מפסידים רזולוציה כמו ב-LG) ויש לה סטרימר פנימי ואפשרות להתחבר דרך רשת
למחשב שלך ולהריץ סרטים/תמונות/שירים וכו'...

יש לך את הדגם של סמסונג UA46F6400 שמגיעה עם המון פיצ'רים ומחירה הוא כ-5K .
 

ה-LG לא רעה אבל מכיוון שאתה מעוניין גם ב-תלת מימד - הייתי הולך לכיוון של סמסונג.

יש לה תלת מימד אקטיבי (לא מפסידים רזולוציה כמו ב-LG) ויש לה סטרימר פנימי ואפשרות להתחבר דרך רשת
למחשב שלך ולהריץ סרטים/תמונות/שירים וכו'...

יש לך את הדגם של סמסונג UA46F6400 שמגיעה עם המון פיצ'רים ומחירה הוא כ-5K .

תודה לעונים.
אתמול חיפשתי ביקורות על הlg 621y ועל הסמסונג f6400 ולא מצאתי משהו מקצועי.
מדוע עדיף לי את דגם הסמסונג הנ"ל ולא את הlg הנ"ל?
התקציב שלי הוא בסביבות ה5000 ש"ח ואני בונה על זכייה באתרי המסחר האלקטרוני (שהמחיר שם נמוך משמעותית מחנויות שהייתי בהם).
* אציין שאני מעונין בתלת מימד בשביל שני אחיינים שלי. אני מניח שלא נצפה בהרבה סרטים של תלת מימד אלא יותר בכיוון של המרת תכני דו מימד לתלת מימד.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור