התלבטות בין כמה דגמים

  • פותח הנושא פותח הנושא yaniv_av
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yaniv_av

חבר אתר
הודעות
14
מעורבות
0
נקודות
0
מעוניין לקנות LCD, גודל 37 (מרחק של 2.75 מטר).
שימושים עיקריים - HOT ו- DVD.
תקציב באיזור6K.

ראיתי את הטלוויזיות הבאות ומתלבט ביניהן.
samsung R81
LG LC2RR
Toshiba C3000

מה דעתכם? מה הייתם בוחרים?
האם בתקציב הנ"ל אפשר למצוא דגם יותר טוב?

תודה רבה !!
 

נערך לאחרונה ב:
ראית את כולן בחנות והיית מרוצה מהתמונה?
הסמסונג מקבלת בד"כ חוות דעת משתמשים חיוביות, הטושיבה שייכת לסדרה משני דורות אחורה.
 
ראיתי את הסמסונג וה-LG

לא את הטושיבה.
שניהן נראות די אותו דבר.
היה לי קשה להגיד מה יותר טוב...
בוא נשאל אחרת - יש דגם אחר שהיית ממליץ לי לבדוק (שאולי לא היה בחנות) ?

היית ממליץ אולי לרדת ל-32 אינץ ולקחת משהו הרבה יותר איכותי? אם כן - תוכל להמליץ על מספר דגמים? (שוב - שימוש עיקרי טלויזיה, מרחק צפיה 2.75 מטר)

תודה.
 
אני גם החלטתי לקנות LCD לחדר לפני חצי שנה(shocked) אבל לא אהבתי את מה שראיתי והעדפתי לא לזרוק את הכסף סתם בשביל לקנות טלוויזיה.

עכשיו מתברר שהבעיה הייתה כנראה בכיול הטלוויזיות, כנראה שכל הטלוויזיות שראיתי היו לא מכוילות.

בכל מקרה הייתי ממליץ לך לחכות לדגמים החדשים של סוני, יוצאים ממש עוד מעט, כנראה החודש.

אה וליאור, למה שני דורות אחורה? הדגם שאחריה הוא c3500 ככה שזה רק דור אחד אחורה, או שאני טועה?

בהצלחה!
 

נערך לאחרונה ב:
יש כבר סדרה שמחליפה את ה- 3500
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור