התלבטות בין דגמי LCD 46

  • פותח הנושא פותח הנושא dotanc
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dotanc

חבר אתר
הודעות
13
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,

אני מתלבט בין שני דגמים כרגע, ואשמח לשמוע חוו"ד.
SAMSUNG LA46A650
PHILIPS 47PFL9632D

ראיתי כרגע רק בארמגדון (את שתיהן) ונראה שהסמסונג מנצחת בענק, אבל היתה לי גם תחושה של כיול לא מדוייק של הפיליפס...והמוכר דחף לכיוון סמסונג.
המחירים של שתיהן די דומים.

אם מישהו מכיר דגם אחר עם מפרט דומה, אשמח לשמוע :)

דותן.
 

שני המסכים נחשבים דגמים איכותיים, הייתי בודק את הפיליפס גם במקומות אחרים.
מה התקציב? מרחק צפיה? שימושים?
 
שני המסכים נחשבים דגמים איכותיים, הייתי בודק את הפיליפס גם במקומות אחרים.
מה התקציב? מרחק צפיה? שימושים?

תקציב: 15K+2 מקסימום.
מרחק: 3.7-4.2 מטר (סלון, מטבח)
שימושים: בעיקר מחשב (מדיה סנטר), וכדורגל שהוא תוכן בעייתי...(דרך YES)

תודה!
 
נערך לאחרונה ב:
אם אין לך מקור אור חזק (כמו חלון) מול המסך, הייתי בודק גם פלזמות 50".
אבל גם שני המסכים שראית, עונים בהחלט על הדרישות, הייתי בודק את הפיליפס גם במקום אחר ואז מקבל החלטה.
 

אם אין לך מקור אור חזק (כמו חלון) מול המסך, הייתי בודק גם פלזמות 50".
אבל גם שני המסכים שראית, עונים בהחלט על הדרישות, הייתי בודק את הפיליפס גם במקום אחר ואז מקבל החלטה.

זהו שיש מקור אור חזק בצורת יציאה למרפסת כיוון דרום מערב = שמש תמידית.
אני אבדוק את הפיליפס.
 
אני הייתי מוסיף עוד דגם אחד לרשימה
סוני 46V4000 מסך מדהים.
עם כל הכבוד לסמסונג סוני זו ליגה אחרת.
 
אני הייתי מוסיף עוד דגם אחד לרשימה
סוני 46V4000 מסך מדהים.
עם כל הכבוד לסמסונג סוני זו ליגה אחרת.

חיפשתי ואפילו בישפאר אין אותה...
איפה אפשר לראות אותה בארץ?
 

קראתי שבזימקס יש.תתקשר לברר
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור