פלזמה התלבטות בין דגמי פנסוניק - P42V20 / P42V20B / P42GT20 / P42VT20

  • פותח הנושא פותח הנושא ju_ja_ju
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ju_ja_ju

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,
כחלק משידרוג הסלון שלי, מחפש גם טלוויזית 42''. לאחר כמה סבבים בכל מיני חנויות וקריאה באינטרנט, הגעתי למסקנה שפנסוניק היא הבחירה שלי, אך לא ממש מצליח להחליט על הדגם...
מרחק הצפייה הוא כ-2.5 מטר. כרגע צופה יותר ב-SD, אך מחליף כבר שבוע הבא הממיר ל-HD. וכמובן רואה לא מעט תכנים בעזרת הסטרימר שלי (שיודע כמובן לנגן HD...).
בקשר לתקציב - בוא נאמר שהגבול הממש עליון הינו כ-10000 ש"ח.

זה מה שהצלחתי להבין עד כה על הדגמים שהזכרתי בכותרת:

* P42V20 - עושה רושם כטלוויזיה מעולה להצגת תכני HD וכנראה שאחת הטובות בהצגת תכני SD. כרגע - השגתי עליה הצעה של 7000 ש"ח.
* P42V20B - אמורה להיות זהה ל-V20, אך כוללת גם כניסות Scart ותמיכה בשידורי DTT. הבעיה היחידה איתה הינה שאיננה מיבואן רישמי (כרגע מצאתי אותה רק באיזשהי חנות בכרמיאל עם מחיר גבוה בכ-1200 ש"ח מהדגם העליון).
* P42VT20 - תומכת גם בתלת מימד שהשאיר אותי פשוט פעור פה, לבינתיים לא ממש הצלחתי למצוא מקום שמוכר אותה...(ראיתי מקום שהציג אותה, אך לא היה לו למכור)
* P42GT20 - הבנתי שהחיסרון העיקרי שלה יחסית ל-VT20 הינו מחסור בפילטר מתקדם שגורם ל-VT20 להציג השחורים בצורה הרבה יותר טובה. כרגע השגתי עליה הצעה של 9500 ש"ח.

מכיוון שלפחות כיום אין יותר מידי תכני 3D שמסתובבים בשטח, לא אקנה טלוויזיה רק בגלל זה, אך אשתכנע לקנותה אם גם הצגת ה-2D שלה משופרת.

בקיצור - הדילמה הראשית הינה בין דגמי ה-2D לאלה של ה-3D (האם השיפור בתכני 2D שווה תוספת של כ-2500 ש"ח ?). ואת הדילמות המישניות אפשר להבין ממה שכתבתי לעייל.

מצטער על ה"מגילה" הארוכה... ותודה מראש לכל המגיבים/ות.
 

איזה דגמים מכל אלו ראית במציאות?
 
חוץ מה-V20b (שאמור להיות זהה באיכות תמונה ל-V20) - את כולן.

מסך ה-VT20 שראיתי היה יותר גדול מ-42'' שאני רוצה, אך הבנתי היום שלא מייצרים אותו בגודל זה, כך שהוא ירד מהרשימה. לצערי, הציגו לי תלת מימד דווקא עליו ולא על ה-GT20 שנהיה הרבה יותר רלוונטי תודות לדגם בגודל 42''.

שידורי ה-SD וה-HD שראיתי על ה-V20 וה-GT20 נראו טוב מאוד ומודה שלמרות שיכנועי איש המכירות, לא ממש הצלחתי להבחין ביתרון משמעותי ל-GT20.
 
נראה שהמועמדות המובילות הן GT20 מול V20.
עכשיו נותר רק להתלבט האם תלת מימד חשוב עבורך...
 

תודות להיצע התוכן היחסית נמוך של התלת מימד וכן לזמינות הנמוכה שלו - לא, תלת מימד לא ממש חשוב לי (למרות ההצגה המרשימה בטירוף שלו שראיתי)

אך מספר אנשי מכירות אמרו לי שמסך התלת מימד הינו גם טוב משמעותית בהצגת דו מימד - הכצעקתה ?
 
לפי דעתי V20 , אין תכנים כמעט ל תלת מימד , אבל זה נכון שתלת מימד מציגה גם דו מימד טוב, לכן V20 טובה יותר בשאר הפרמטרים
 
כשהגעתי לחנות, הייתי סגור ב-90% על ה-V20, אך תודות לאיש מכירות מאוד מוכשר, קניתי בסוף ה-GT20...:)

היא באמת יותר איכותית ולמרות שהיום השוק לא מוצף ב-3D, נראה שזה העתיד...
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור