LCD התלבטות בהחלפת טלויזיה

  • פותח הנושא פותח הנושא leoleo
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

leoleo

חבר אתר
הודעות
17
מעורבות
1
נקודות
3
שלום,
ברשותי טלויזיה kdl- 42w654a, מעולם לא עשיתי שימוש ב-smart ואין חיבור ל״כבלים״.פרט לקליטת עידן +. לקראת מעבר לשימוש בנטפליקס וייתכן גם לאחת החבילות של הספקיות הישראליות מתלבט האם נכון לשדרג למסך חדש עם יכולות חדשות; בשלב זה חשבתי על lg55b8 או Sony 55xf9005.
אציין שמסך הנוכחי לא רואים מדהים/חד ואיני יודע האם זה קשור לקליטה האלחוטית של עידן+ או בשל איכות הטלוויזיה.
מעוניין לדעת ביחס הקיים ברשותי מה רמת השדרוג שאני צפוי פרט לגודל המסך? האם חיוני מבחינתי להחליף/ השדרוג יהיה משמעותי או שגם עם המסך הקיים אוכל להתחבר דרך הספארי בטלוויזיה לנטפליקס ולאחת מהספריות תוכן הישראליות.
אודה לכל התייחסות
 

שלום,
ברשותי טלויזיה kdl- 42w654a, מעולם לא עשיתי שימוש ב-smart ואין חיבור ל״כבלים״.פרט לקליטת עידן +. לקראת מעבר לשימוש בנטפליקס וייתכן גם לאחת החבילות של הספקיות הישראליות מתלבט האם נכון לשדרג למסך חדש עם יכולות חדשות; בשלב זה חשבתי על lg55b8 או Sony 55xf9005.
אציין שמסך הנוכחי לא רואים מדהים/חד ואיני יודע האם זה קשור לקליטה האלחוטית של עידן+ או בשל איכות הטלוויזיה.
מעוניין לדעת ביחס הקיים ברשותי מה רמת השדרוג שאני צפוי פרט לגודל המסך? האם חיוני מבחינתי להחליף/ השדרוג יהיה משמעותי או שגם עם המסך הקיים אוכל להתחבר דרך הספארי בטלוויזיה לנטפליקס ולאחת מהספריות תוכן הישראליות.
אודה לכל התייחסות


מעבר לשדרוג גודל המסך.. ממליץ לכיוון מסך סוני XF9005 אשר מציג תמונה מוארת ברורה חדה ועשירה בצבעים ריאליסטים..
 
אני כבר מזמן התיאשתי מהאיכות של עידן פעם הבטיחו HD ועדיין לא קימו. אחד היתרונות של טלביזיה SMART ורובן כאלו היא להתחבר לאפליקציות של הרשתות הישראליות ולראות באיכות מצוינת.אגב נראה לי שצפיה בנטפליקס עם אפליקציה של טלביזיה חכמה נעימה יותר (וגם "מעוברתת" יותר) מבחינת הנדסת אנוש מאשר דרך מחשב או סטרימר.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור