התלבטות אחרונה לפני רכישת מסך

  • פותח הנושא פותח הנושא lte
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

lte

אוהב את התחום
הודעות
51
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רציתי את דעתכם באיזה מסך כדאי לרכוש. ההתלבטות היא לגבי אחד משלושת נמסכים הבאים:
1. LA40B550
2. 42PFL5604H
3. 37PFL8404H

השאלה האם עדיף להתפשר על גודל לעומת איכות כי המרחק צפיה הוא משתנה בין 3 מטר ל2-2.5 מטר

התקציב הוא עד 6000 ש"ח

ורוב השימוש הוא לשידורים מהמחשב וממזרים מדיה כמעט ואין שידורי SD למעט שידורי ספורט ככה שזה זניח !

בתודה מראש
 

למשל, בין שני דגמי הפיליפס יש הבדל באיכות, אבל רק אתה תוכל לומר כמה כסף הוא שווה עבורך והקרבה בגודל.
 
זה הבעיה שלי שני מתקשה להחליט ממה פחות אני "אסבול" אם לא יהיה לי גודל או איכות תמונה !

האם לדעתך הסמסונג לא משחקת תפקיד אם צריך לבחור זה בין שני דמי פיליפס ???
 
גם הסמסונג בהחלט יכולה להכנס למשוואה, ראיתי אותה רק בהדגמה יחידה על תוכן HD, כך שלא יודע איך היא מתפקדת בפרמטרים אחרים.
האם אתה מתלבט "מהתאוריה" או שראית את המסכים במציאות?
 

גם מהתאוריה וגם ראיתי במציאות, אבל האמת שלא יצא לי לבחון אותם בתצוגות של תכנים שונים תמיד זה היה איזה ערוץ של שידור טלוויזיה של HD ככה שלא יודע כמה להסמך על השידור הזה בשביל לקבל החלטה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור