התיעצות בקניית מסך לסלון 42-46

  • פותח הנושא פותח הנושא RONENA
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

RONENA

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם.
אני מתלבט איזה מסך לקנות.

המסך מיועד לסלון בעיקר לצפייה במשחקי כדורגל! (אני חייב את המסך לליגת אלופות) וגם לטלוויזיה רגילה ולסרטים.

בהתחלה חשבתי על סמסונג 46 סידרה 650 ראיתי אותה בתצוגה והתלהבתי .(במחיר 9333 שח כולל 3 שנים אחריות)
המוכר בחנות אמר לי שהטלויזיה באמת מטורפת בשידורי ספורט בhd. אבל בשידורי ספורט רגילים לא רואים טוב בכלל. ושעדיף פלזמה

השאלה אם יש למישהוא המלצה למסך בגודל דומה במחיר דומה שמתאים יותר לצרכים שלי?
 

אם היית כבר בחנות, לא בדקת אותה בשידורי ספורט רגילים? המוכר לא יכל לחבר אותה אל ממיר הוט או יס ?
 
אני אבדוק שוב את נושא הכדורגל. (בBIGBOX יש תצוגה טובה מאד במיוחד לדגם הזה של סמסונג- אבל המחירים שם מממממש יקרים)
מבחינת LCD אחרי המון בדיקות הגעתי למסקנה שזה גם שמתאים לי.

בקשר לפלסמה - אפשר לקבל המלצה לפלסמה באותו סכום פחות או יותר בגודל של בין 42 ל 50 שאני ישווה בינהם?
 
שלום לכולם.
אני מתלבט איזה מסך לקנות.

המסך מיועד לסלון בעיקר לצפייה במשחקי כדורגל! (אני חייב את המסך לליגת אלופות) וגם לטלוויזיה רגילה ולסרטים.

בהתחלה חשבתי על סמסונג 46 סידרה 650 ראיתי אותה בתצוגה והתלהבתי .(במחיר 9333 שח כולל 3 שנים אחריות)
המוכר בחנות אמר לי שהטלויזיה באמת מטורפת בשידורי ספורט בhd. אבל בשידורי ספורט רגילים לא רואים טוב בכלל. ושעדיף פלזמה

השאלה אם יש למישהוא המלצה למסך בגודל דומה במחיר דומה שמתאים יותר לצרכים שלי?

סמסונג 46 אינץ' סדירה 650 ב9300? לא הגיוני...כמה הם דרשו על 40?
וכנראה זה היה סידרת 550
 

אני לא טועה וזה המחיר. פשוט צריך לדעת לחפש...
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור