LCD התיעצות בקניית טלווזיה

  • פותח הנושא פותח הנושא ta100
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ta100

חבר אתר
הודעות
9
מעורבות
0
נקודות
0
חברה אני רוצה לקנות טלווזיה עכשיו יש לי התלבטות בין שני דגמים:
סמסונג :UA46C5000


http://www.zap.co.il/compmodels.aspx?modelid=766584

או
52LG50YR


http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=778125

אז כך ה שידורי SD פחות חשובים לי מה שיותר חשוב זה צפייה בסרטים HD ו FLL HD וקונסלות משחקים כמו פליסטשין

כרגע אני רואה תמצב שהסמסונג קצת יותר איכותית מ LG אבל פחות קטנה ו LG יותר גדולה וקצת פחות איכותית מהסמסונג
תקנו אותי אם אני טועה ... כי בעיקרון אם אתם אומרים לי ש LG יותר טובה גם מבחינת איכות אז אני אקח ת LG

מה דעתכם?
 

אחת היא LED השניה לא (אם זה משנה לך במשהו).

הייתי ממליץ לך לראות את שתיהם בחנות, האם הן נמכרות במחיר דומה?
 
אז כך הבעיה שאני לא יכול לראות את שניהם בחנות כי זה מין מתנה שאני מקבל ה- LG אני כמעט בטוח שלא ניתן למצוא בחניות והמחיר הוא אותו דבר(בשבילי) אבל בטכלס ה LG נמכרת בערך ב 2000 שקל יותר(השאלה אם זה רק בגלל הגודל?)
 
נערך לאחרונה ב:
אני ממליץ שתקנה את הC5000 דגם יחיסית ישן הLG דגם ישן יותר ולא אכותי כמו הסמסונג עם תיכול אותם אחד ליד השניה בכלל זה מושלם בהצלחה(:
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור