התיעצות בבחירת LCD 42

  • פותח הנושא פותח הנושא RONENA
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

RONENA

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
0
אני אני רוצה לקנות עוד השבוע מסך full hd LCD 42

ראיתי את המסך 42LG60FR של LG וגם קראתי את הכתבה המצויינת באתר, והוא נראה כקניה טובה ביחס להשקעה (5700 שח).

*רציתי לדעת אם יש מסך בסכום הזה או קצת יותר שעדיף עליו מבחינת איכות?

*האם יש מסך שאפשר לחבר לו דיסק און קי עם סרטHD וקובץ תרגום ולנגן ישר בטלויזיה?

*ראיתי את הסמסונג סידרה 5 ו 6 והאיכות תמונה שלהם מדהימה! ה 5 עולה 8900שח ל 40', האם יש טלויזיה יותר זולה שנותת איכות וחדות כזאת?

הטלוויזיה תשמש ל 60% YES
ו 40% סרטים ב hd

תודה מראש לכל העוזרים.
(אני חדש באתר והתרשמתי מהכתבות והסירטונים. רמה גבוה!!!)
 

נערך לאחרונה ב:
אני חושב שבגודל הזה עדיף שתקנה כבר פלזמה.
ד"א, יש מבצע על הטלויזיה הזאת של LG, אתה קונה 42 אינץ' ומקבל 32 אינץ' מתנה!
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור