התיעצות אחרונה רגע לפני רכישת סמסונג 51D550

  • פותח הנושא פותח הנושא noes
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

noes

חבר אתר
הודעות
24
מעורבות
0
נקודות
0
שלום
אפשר לומר שהתקבלה ההחלטה על המסך הנ''ל , אך בביקור התרשמות נוסף בחנות נתקלתי בתופעה שרשומה בחוות הדעת שקראתי על המסך הנ''ל , בקשתי להגביר את רמת הבהירות. בחוות הדעת נכתב שהיה צורך להגיע ל 100% בהירות
האם זו בעיה.?? מה עושים ב תקופה הראשונה שמומלץ על 50% , האם זה אמור לפסול את המסך הנ''ל
אודה מאד על תשובה מהירה
 

אתר אומר שהתמונה היתה חשוכה מדי? כמה תאורה היתה בחנות?
 
אזור המסבים לא מואר , רק מהאור המגיע משאר החנות , לא ניתן להגדיר כאזור חשוך מדי או מואר מדי
 
שלום

אני גם מעונין לרכוש תמסך האם תוכל להגיד לי בבקקשה מה הצעת מחיר על המסך?
כמה שנות אחריות?
ומאיפה אתה קונה?
וכמה זה עולה בלי הערכה?
 

שלום מתן
המסך עולה בין 6500-6800 תלוי במס' התשלומים ועם זוג משקפים ותלוי כמובן במשא ומתן
אני גר בדרום ואין כל כך חנויות מתמחות , לכן האופציה כרגע היא אלם
מה אתה אומר בנושא הבהירות
 
יש במסך הזה אפשרות כיוון שני פרמטרים: בהירות + עוצמת הארת התא.

בכל מקרה, רצוי ב- 200 שעות ראשונות לכוון על 50%.
 
אני משלם במזומן אז כנראה יתנו לי הנחה רצינית ואני לא צריך משקפים והובלה מקווה למצוא אותה ב5500 שקל
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור